دبیر جلسه طرح سالم‌سازی دریای بابلسر گفت: از عدم اختصاص امکانات کافی در طرح سالم‌سازی دریای بابلسر انتقاد کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ سید جواد میر‌قاسم‌پور صبح امروز در جلسه طرح سالم‌سازی دریا که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد با بیان اینکه تنها در ورودی پارکینگ‌ها سرویس بهداشتی وجود دارد، اظهار داشت: نبودن سرویس بهداشتی در سواحل بابلسر و کافی نبودن آن از مهم‌ترین معضلات ما در سواحل بوده به گونه‌ای که تمام مسافران نسبت به این موضوع معترض هستند.

وی با بیان اینکه بحث عدم نظارت بر قیمت‌ها در کنار سواحل چشمگیر و قیمت پلاژها بسیار متفاوت از یکدیگر است، گفت: این در حالی است که نظارت در این بخش بسیار ضعیف بوده و هر چه سریع‌تر باید به این وضع رسیدگی شود.

دبیر جلسه طرح سالم سازی دریا با انتقاد از نیروهای مستقر یگان ویژه در کنار سواحل خاطرنشان کرد: پارکینگ پنجم که محل اجرای طرح خانم‌ها است در ایستگاه یگان دریایی دایر است اما یگان دریایی اصلا در این مکان حضور ندارند.

میرقاسم‌پور اضافه کرد: در کنار طرح‌ها آقایان با وضع بسیار نامناسب شنا می‌کنند، تعداد زیادی از جت اسکی و قایق در کنار طرح هستند که شاید به داخل طرح زنانه دیدی نداشته باشند اما این امر موجب احساس ناامنی و نارضایتی خانم‌ها شده است و در این مورد نیز یگان هیچ دخالتی نمی‌کند.

وی تصریح کرد: کمیته فرهنگی با وجود زحمات زیاد بسیار ضعیف عمل کرده است.

دبیر جلسه طرح سالم‌سازی دریا با بیان اینکه در سواحل بهنمیر کارهای فرهنگی خوبی انجام شده است، خاطر نشان کرد: شیر آب درست و حسابی برای وضو وجود ندارد و مسافران مکانی برای نماز خواندن ندارند.

میرقاسم‌پور با اشاره به اینکه  تکریم مسافران باید در راس مجریان طرح سالم‌سازی دریا قرار گیرد، گفت: در سواحل شاهد بداخلاقی‌هایی از سوی ناجیان غریق و برخی افراد به مسافران هستیم،که علت این امر رعایت نکردن برخی اصول از سوی مسافران است اما باید بحث تکریم مسافران در راس برنامه‌های ما باشد تا موجب دلخوری آنها نشود.

وی در پایان گفت: در بحث فرهنگی کارهای عملیاتی انجام شود تا بداخلاقی در کنار سواحل از بین برود./ج1

برچسب ها: بابلسر ، کمیته ، سواحل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.