تهيه كننده سينما گفت:"علي جنتي" با پيشينه و روزمه كاري موفقش توانايي نجات كشتي بحران زده سينما را دارد.

عليرضا سبط احمدي تهيه كننده سينما و تلويزيون در خصوص وزير پيشنهادي فرهنگ و ارشاد اسلامي به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: "علي جنتي" وزير پيشنهادي ارشاد در حوزه هاي سياسي فعاليت هاي خوبي داشته به طور حتم مي تواند در عرصه فرهنگي هم خوب عمل كند.  

وي افزود: در برنامه هايي كه جنتي در عملكردش داشته مي توان چشم اندازهاي خوبي را در آينده شاهد بود و اميدواريم ادامه دهنده و گسترش دهنده شعارهاي "حسن روحاني" هم چون "اعتدال و اميد" باشد.  

وي ادامه داد: اميد است پس از انتخاب "علي جنتي" به عنوان وزير ارشاد اعضاي حوزه سينمايي هم بر اساس تجربيات و حوزه فعاليتشان انتخاب شوند و بتوانند كشتي بحران زده فرهنگي كشور را به خوبي ناخدايي كنند.  

سبط احمدي در خصوص مديريت گذشته اظهار داشت: در گذشته حوزه سينمايي به صورت سليقه اي مديريت مي شد كه متاسفانه شاهد بروز موفقيت و گشايش هايي در عرصه فرهنگ نبوديم. 
 
وي تصريح كرد: بايد در عرصه فرهنگ نگاه كلان داشته باشيم تا شاهد نتايج موفقي در اين عرصه باشيم، نگاه هاي شخصي و سليقه اي آفت پيشرفت هنر خواهد بود.  

اين تهيه كننده سينما ادامه داد: اگر حوزه هاي فرهنگي به درستي اداره شود مي توانيم همچون گذشته در سطح جهاني بدرخشيم و در جشنواره هاي خارجي تنها اداره كننده قرفه هاي بازارفيلم نباشيم.  

وي خاطرنشان كرد: با روي كار آمدن "علي جنتي" آينده خوبي را پيش رو خواهيم داشت و با مديريتهاي قوي دولت جديد و حل چالش هاي اقتصادي مي توان با تحريم ها مقابله كرد و كشتي بحران زده را مجدد بازسازي كرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار