"علي جنتي" كه در حال حاضر به عنوان وزير فرهنگ و ارشاد احتمالي دولت يازدهم معرفي شده، در عرصه فعاليتة‌اي اجرايي خود قالبا آرامش را همراه كرده و جايي براي بحران نگذاشته است.

"سعيد فخر‌زاده" مدون كتاب "خاطرات علي جنتي" در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آنكه با مرور خاطرات "علي جنتي" وي را فردي آشنا با مسائل مذهبي يافته افزود: "جنتي" كه در خانواده‌هاي مذهبي رشد پيدا كرده و مطالعات حوزوي هم داشته با مسائل مذهبي آشنايي كافي دارد.

وي گفت: وزير فرهنگ و ارشاد احتمالي دولت يازدهم از پيش از پيروزي انقلاب‌اسلامي بواسطه فعاليت‌هاي خود در دانشگاه همواره با اين انقلاب شكوهمند همراه بوده و بر مبناي فرآيبندي كه تا به امروز طي كرده سابقه‌اش سابقه‌اي فرهنگي است.

به گفته "فخر‌زاده"، "علي جنتي" بعد از انقلاب هم مسئوليت‌هاي اجرايي چون استانداري استان خراسان را برعهده داشته و كارهاي وي قالبا با موفقيت‌ و آرامش همراه و خالي از هر بحران خاصي بوده است.

مدون كتاب "خاطرات علي جنتي" در ادامه با بيان اينكه البته سابقه "علي جنتي" در حوزه فرهنگ كم بوده اظهار داشت: اميدوارم كه با وجود مشاوران مجرب در اين حوزه هم موفق عمل كنند.

گفتني است كه "جنتي" انساني مدير و معتقد به نظام جمهوري اسلامي بوده و سلامت مالي در حوزه‌هاي فعاليتي وي حاكم بوده است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار