در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان که در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد نماینده وزن 50 کیلوگرم کشورمان به فینال رسید .

به گزار ش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درپایان روز اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان که در کشور بلغارستان برگزارشد فرشاد عیسوند به فینال رسید و 3 فرنگی کار دیگر کشورمان از دور رقابتها کنار رفتند.

بر این اساس در وزن 50 کیلوگرم فرشاد عیسوند با برتری مقابل ویاکیسلاو مامولاتوف از مولدای راهی دور دوم شد . وی در دور دوم هم با نتیجه 8 بر 4از سدیوهاز از مجارستان گذشت وبه یک‌چهارم نهایی رسید.

                                         

                                                


عیسوند در مرحله سوم نیز در کمتر از یک دقیقه با نتیجه 9 بر صفر ازسد کارداشلی ازترکیه گذشت و راهی نیمه نهایی شد. عيسوند عصر امروز براي حضور در ديدار فينال به مصاف ضمير دونکانایف از قرقيزستان رفت و با نتیجه 12 - 6 این کشتی گیر را  مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت حریف وی در دیدار فینال الکساندر تریفونوف از اوکراین است.

در وزن 60 کیلوگرم امید قادری پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل اورمتبک آماتوف از قرقیزستان با نتیجه هشت بر چهار شکست خورد. و با توجه به شکست کشتی گیر قرقیز ، قادری  از دور رقابتها کنار رفت.

پیام بویری در وزن 74 کیلو گرم مقابل ویکتورنمس، قهرمان جوانان اروپا از صربستان مغلوب شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله بعدی وی هم از دور رقابتها کنار رفت.

 

سیدمصطفی صالحی‌زاده نماینده وزن 96 کیلوگرم کشورمان در دور نخست مقابل دانیل بانکوف از بلغارستان پیروز شد و در دور دوم ازسدداسدامیروف از آذربایجان گذشت وبه مرحله یک چهارم نهایی رسید وی در این مرحله به خاطر دفاع از مردم مظلوم فلسطین قید مدال مسابقات جهانی را زد و مقابل فرنگی کار رژیم اشغالگر قدس حاضر نشد .

مسابقات اوزان 55، 66 ،84 و120کیلوگرم فردا(23 مردادماه) در شهر صوفیه بلغارستان برگزار خواهد شد که به ترتیب مصطفی بهزادی مقدم ،رامین طاهری ، یوسف قادریان و بهنام شجعی نمایندگان کشورمان در این مسابقات خواهند بود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار