در نظرات زیر این تصویر آمده است که "استاد سر کلاس راکتور که خیلی خشک و بیروحه دید این دانشجو هی می خوابه، چند بار گفت سرو و صدا نکنید آقا خوابند و درس را به جدیت ادامه داد. آخر کلاس آمد و کیف این دانشجو را برداشت و نشست کنارش گفت یه عکس بگیرید و بعد که بیدار شد به خودش نشون بدید. کلاس از خنده منفجر شد. یادش بخیر. بهترین استاد دانشکده مهندسی شیمی، دانشگاه صنعتی اصفهانه.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در نظرات زیر این تصویر آمده است که "استاد سر کلاس راکتور که خیلی خشک و بیروحه دید این دانشجو هی می خوابه، چند بار گفت سرو و صدا نکنید آقا خوابند و درس را به جدیت ادامه داد. آخر کلاس آمد و کیف این دانشجو را برداشت و نشست کنارش گفت یه عکس بگیرید و بعد که بیدار شد به خودش نشون بدید. کلاس از خنده منفجر شد. یادش بخیر. بهترین استاد دانشکده مهندسی شیمی، دانشگاه صنعتی اصفهانه.

این با سوادترین و با اخلاق ترین استاد دانشکده مهندسی شیمی است. سر کلاس در حین درس دادن بسیار جدی، امتحاناتش بسیار سخت و در عین حال بهترین اخلاق را دارد. باشد که سایر اساتید از ایشان بیاموزند.
بخاطر اخلاق خوب و خوب درس دادنش براش یک ساعت یادگاری خریدیم."


جام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Belgium
امیر علی
۱۴:۴۳ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
این استادمون، استاد تمام دانشگاه صنعتی اصفهان از نخبه گان ایران، جزی دانشمندان یک درصد برتر جهان بود، که متاسفانه دو سال پیش از ایران مهاجرت کرد. یادش گرامی
Belgium
امیر علی
۱۴:۴۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
این استادمون، استاد تمام دانشگاه صنعتی اصفهان از نخبگان ایران، جز دانشمندان یک درصد برتر جهان بود، که متاسفانه دو سال پیش از ایران مهاجرت کرد. یادش گرامی