با تلاش ماموران نیروی انتظامی ،دو باند سرقت مسلحانه وقتل در بم متلاشی شد .

فرمانده انتظامی بم به خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان گفت:یکی از این باندها در دوسرقت جداگانه در تاریخ های 12فروردین و21اردیبهشت امسال اقدام به کرایه کردن دو دستگاه خودرو پژو از میدان سرآسیاب کرمان به مقصد بم می کند که دربین راه با تهدید و به وسیله سلاح گرم ،خودرو واموال رانندگان را سرقت می کند.

سرهنگ ثمره افزود: با پیگیری وتجسس انجام شده در 3ماه اخیر یکی از سارقان در شهرستان ایرانشهر شناسایی وبا نیابت قضایی دستگیر می شودکه در بازجویی های صورت گرفته از وی 3نفردیگر از اعضای باند نیز شناسایی ،دستگیر و به سرقتهای مسلحانه خود اعتراف می کنند .

وی گفت:یک باند سرقت دیگر نیز که در اواخر پارسال اقدام به سرقت یک دستگاه خودرودرشهر بم و نیز قتل یکی از رانندگان عبوری در مسیر بم - ایرانشهرکرده بود شناسایی وتعداد4نفرسارق مسلح در این زمینه دستگیر شدندکه به اعمال مجرمانه خود اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با توصیه به رانندگان آژانسها ومسافربرها مبنی بر هوشیاری در خصوص پیشنهادهای مشکوک ،کرایه بالا،حرکات وتماسهای مشکوک مسافران وتغییر مسیرهای متعدد واماکن خلوت وکم تردد تصریح کرد:رانندگان از قبول هرگونه آشامیدنی وخوردنی از مسافران مشکوک خودداری کنند ودر صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را به سرعت به پلیس 110اطلاع دهند./ع

برچسب ها: باند ، سرقت ، قتل ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.