با اجرای طرح پایلوت محصولات اورگانیک می توان قطب های کشاورزی اورگانیک را برای هر محصول در کشور شناسایی کرد ودر را ستای صنایع تبدیلی گام برداشت .

هادی زراعی تولیدکننده نمونه محصولات کشاوری اورگانیک درگفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران  گفت :بی توجهی به تولیدکیفی محصولات کشاورزی زمانی تشدید می شود که مسئولان وکشاورزان  از توان تولیدی کشاورزی خود نهایت استفاده را نمی برد.

وی گفت :با وجود اینکه کشاورزی اورگانیک به دلیل سطح زیر کشت پایین به نسبت دیگر انواع کشاورزی می تواند زمینه درآمد زایی فراوانی را در اکثر نقاط کشور داشته باشد اما باز هم دیده می شود که به آن به صورت اصولی توجه نمی شود .

این تولید کننده نمونه اجرای طرح پایلوت را لازمه توسعه کشاورزی اورگانیک دانست وادامه داد:بااجرای طرح پایلوت محصولات  اورگانیک می توان قطب های کشاورزی اورگانیک را برای هر محصول در کشور شناسایی کرد ودر را ستای صنایع تبدیلی گام برداشت .

زراعی خاطر نشان کرد :از آنجایی که مصرف محصولات کشاورزی اورگانیک با سلامت مردم در ارتباط است این اقدام باید هر چه سریع تر صورت گیرد به همین منظور کشاورزی اورگانیک برای ارتقا سلامت جامعه نیازمند مدریت است تا با هماهنگی مردم ومسولان جایی برای توسعه کشاورزی داشته باشد .
انتهاي پيام/




برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار