رئیس حوزه هنری کردستان از برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره با هدف کشف و پرورش استعدادهای برتر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مرادی با بیان اینکه این جشنواره از 25 تا 27 مردادماه جاری در شهرستان سنندج برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره شامل بخش‌های مختلفی از جمله داستان کوتاه بزرگسالان، داستان بلند بزرگسالان، داستان کوتاه کودک و نوجوان، شعر کودک و نوجوان، شعر نو نیمایی و آزاد، شعر کلاسیک و ترانه و سرود است.
وی افزود: یازدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره موضوعاتی چون جوانان و حول محورهای ارزشی، محورهای انقلاب اسلامی، سبک زندگی، دفاع مقدس و مقاومت، بیداری و اخوت اسلامی، فرهنگ و تمدن و عدالت و پیشرفت در سطح ملی را در برمی‌گیرد.
رئیس حوزه هنری استان کردستان اضافه کرد: داوود امیریان، فرهاد حسن‌زاده، طاهره ایبود داوری بخش داستان کودک و نوجوانان را بر عهده دارند.
مرادی گفت: مجید قیصری، فیروز جلالی‌زنوری و راضیه نجار داوری بخش داستان بلند و کوتاه بزرگسالان این جشنواره را انجام می‌دهند.
وی افزود: تقدیر از سه شاعر و ادیب برجسته کرد مرحوم ماموستا هه‌ژار، استاد مرحوم شاهرخ اورامی و هنرمند سقزی استاد عمر صالحی‌صاحب از جمله برنامه‌های جانبی این جشنواره است./س
برچسب ها: جشنواره ، شعر ، آثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.