سناتور "لیندسی گراهام" که به همراه سناتور "جان مک‌کین" به قاهره سفر کرده است، در مصاحبه با شبکه سی ان ان آمریکا گفت: رهبران نظامی مصر بهتر است که سریعا برای تحویل قدرت در کشور به غیرنظامیان و سازمان‌های مدنی، اقدام کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، وی افزود: رهبران نظامی مصر نباید به اداره امور کشور ادامه دهند و باید انتخابات دموکراتیک را برگزار نمایند.
گراهام همچنین از جماعت اخوان‌المسلمین و هواداران آن خواست تا به تحصن خود در خیابان‌ها و میادین پایان داده و به عرصه فعالیت سیاسی بازگردند.
وی ابراز امیدواری کرد که مصر بار دیگر به روند طبیعی بازگشته و وارد چارچوب "دولت شکست‌خورده " نشود. گراهام اشاره کرد این پیامی است که وی و مک‌کین در سفر به مصر حامل آن هستند.
مک‌کین و گراهام دیروز در سفری دو روزه وارد قاهره شدند تا با مسئولان مصری و طرف‌های مربوطه در خصوص تحولات داخلی مصر گفت‌وگو نمایند.
این دو فرستاده آمریکا قرار است امروز با مسئولان ارشد مصری از جمله "محمد البرادعی" معاون رئیس جمهور در امور روابط بین‌الملل، "عبدالفتاح السیسی" معاون اول نخست‌وزیر و وزیر دفاع و "حازم الببلاوی" نخست‌وزیر و چند شخصیت دیگر دیدار کنند.











اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار