نيروهاي ارتش سوريه شمار زيادي از تروريست ها را که قصد حمله به پاسگاهي در نزديکي تلکلخ در حومه حمص را داشتند به هلاکت رساندند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، نيروهاي ارتش سوريه از تلاش افراد مسلح تروريست براي حمله به پاسگاه عوجه ابوزيد در ورودي حصن جنوبي در حومه حمص جلوگيري کردند و همه افراد گروه تروريستي را به هلاکت رساندند. 

يکي از افسران ارتش سوريه همراه با پخش تصاويري از اجساد تروريست هاي کشته شده در درگيري با نيروهاي ارتش، درباره مقابله با اين افراد گفت: تروريست ها طبق معمول تلاش کردند به پاسگاه عوجه بوزيد حمله کنند و قصد داشتند اين حمله را به شيوه اي جديد انجام دهند. هدف آنها اين بود که با استفاده از ماهيت جغرافيايي منطقه، به مناطق اطراف پاسگاه نزديک شوند و پس از آن يک خودروي بمب گذاري شده را منفجر کردند و سپس در صدد يورش به پاسگاه برآمدند که با مقاومت نيروهاي ما روبرو شدند. 

همچنين يگان هاي ارتش سوريه تعدادي از تروريست ها را در شماري از مناطق حومه ادلب (شمال غرب) کشته يا زخمي کردند.

يک منبع مسئول اعلام کرد نيروهاي ارتش سوريه مراکز ، سلاح ها و مهمات گروههاي تروريست و مسلح را در روستاها و مناطق الجانوديه ، القنيه ، کفرروحين ، الهباط و جبل الاربعين از بين بردند. 

اين منبع افزود يگان هاي ارتش تلاش تروريست ها را براي منفجر کردن دو بمب صد کيلويي آماده انفجار در منطقه المسطومه خنثي کردند.

در عين حال کميته هاي مردمي در نپل در حومه حلب مزارع حلبي در اطراف اين شهر را به تصرف خود درآوردند. افراد مسلح اين مزارع را به مدت چند ساعت تحت سيطره خود در آورده بودند. 

به گفته منابع خبري، بسياري از افراد مسلح در درگيري ها در اين منطقه به هلاکت رسيدند. در همين حال شماري از اعضاي کميته هاي مردمي نيز در اين درگيري ها کشته شدند. 

در تصاويري که در اينترنت منتشر شده است گروهي از افراد مسلح در حالي شليک موشک هاي دست ساز به شهرهاي نپل و زهراء ديده مي شود. 


برچسب ها: پاکسازی ، هلاکت ، سوریه ، ادلب ، حمص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار