اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با اعلام بیانیه‌ای از حضور حماسی جامعه ورزشی خراسان‌رضوی در راهپیمایی روز قدس خبر داد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،‌ اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی به مناسبت روز جهانی قدس با اعلام بیانیه‌ای از حضور حماسی جامعه ورزشی استان خراسان‌رضوی در روز قدس خبر داد.

در این بیانیه آمده است: روز قدس، روز خروش امت اسلامی علیه رژیم جعلی صهیونیستی بوده که توسط استکبار جهانی بر بخشی از سرزمین‌های اسلامی سیطره یافته است.

این بیانیه می‌افزاید: مسجدالاقصی پایگاه عروج پیامبر عشق و محبت، سالیان درازی است که در چنبره شیطان صفتان گرفتار شده تا صلح و آرامش را از سرزمین‌های آنان بزدایند و جنگ و برادرکشی را در کشورهای این منطقه از جهان توسعه دهند و ساکنان این مناطق نیز در لهیب انفجارها و کشتارهای دسته جمعی درگیر شده‌اند و صهیونیسم جهانی به اشکال گوناگون منافع دنیاپرستانه خویش را با خونریزی‌ها و هتک حرمت‌ها حاصل می‌کند.

این بیانیه تاکید می‌کند: ملت بزرگ ایران که در طول سال‌های متوالی به ندای رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و ولی‌امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای لبیک گفته‌اند، امسال نیز هم‌پای مسلمانان جهان فریاد دادخواهی ملت مظلوم فلسطین را بر سر جنایت‌کاران صهیونیست و هم‌پیمانان آنان، می‌کشند.

این بیانیه می‌افزاید: جامعه ورزش خراسان‌رضوی نیز همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس، همدلی و همسویی خویش را با مردم مسلمان فلسطین که زیر چکمه‌های ظلم و ستم تمام حقوقشان نادیده گرفته می‌شود، اعلام می‌کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.