رهبر اخوان المسلمین مصر گفت رهبران کودتای نظامی بر ضد ملت رفتار می کنند و مسول فلج شدن زندگی مردم هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از روزنامه الشرق ؛ محمد بدیع طی سخنانی خطاب به تحصن کنندگان در همه استانهای مصر در حمایت از محمد مرسی رئیس جمهور معزول گفت نظام کودتاگران خونین با گرفتن خون ما برای پیروزی دشمن صهیونیستی تلاش می کنند. وی قسم یاد کرد که آنها پیروز نخواهند شد و چشمداشتهایشان تحقق نخواهد یافت. وی در بیانیه ای که از تریبون تحصن کنندگان در میدان رابعه عدویه قرائت شد گفت صحنه ای که در اطراف ما وجود دارد ، گویا است. 

این نظام کودتاگران خونریزی است که با همه ابزارهای امنیتی ، نظامی ، قضائی و تبلیغاتی واقعیتها را وارونه می سازند به گونه ای که ارتباط با غزه عزیز به خاطر فلسطین عزیز جرم به شمار می رود و ارتباط با دشمن صهیونیستی اشغالگر خونریز که خون ما در مصر ، خون براداران ما در فلسطین و سوریه را می ریزد افتخار می دانند.

وی افزود دستان صهیونیستی به کشورهای بهار عربی با همان سناریویی که در مصر تجربه کردند، حضور یافته است و تصور کردند اسرائیل بزرگ را محقق می کنند . آنها برخی از قاتلان را در لیبی و تونس مسلط کردند تا فعالان سیاسی مخالف جریان اسلامی را ترور کنند و پس از آن بلافاصله مراکز اسلام خواهان را به آتش می کشند و سعی می کنند اسلام خواهان را کنار بزنند و دیگران را جایگزین آنها کنند.به مدت یک سال اهانت ، آتش زدن مراکز و دارائیها ، گمراه سازی تبلیغاتی را تحمل کردیم هیچ حادثه خونین وحشیانه این چنینی اتفاق نیفتاد. آنها هنوز اسلام خواهان را می کشند و می دانند دروغگوی شرور چه کسانی هستند.


برچسب ها: بدیع ، مسئول ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار