قيمت نفت خام و طلا در بازارهاي آسيايي در مقايسه با روز گذشته نوسان داشته است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبکه تلويزيوني بلومبرگ ، قيمت نفت خام سبک وست تگزاس اينترميديت در معاملات بازارهاي آسيايي براي تحويل در ماه نوامبر با کاهش يک دلار و سي و نه سنتي در هر بشکه  همراه بوده و به يکصد و چهار دلار و نوزده سنت در هر بشکه رسيده  است. 

اين در حالي است که هر بشکه نفت خام برنت درياي شمال  با يک دلار و سي و پنج سنت کاهش در معاملات آسيايي به قيمت يکصد و شش دلار و نود و سه سنت در هر بشکه در بازارها خريد و فروش مي شود. 

قيمت طلا نيز در بازارهاي آسيايي امروز  برخلاف روز گذشته کاهش داشته است. هر اونس طلا  با يک دلار و سي و هفت سنت کاهش در مقايسه با روز گذشته به قيمت يک هزار و سيصد و بيست و هشت دلار و سي و نه سنت در هر اونس خريد و فروش مي شود.

اين درحالي است که هر اونس نقره با سي و سه مميز هفتاد و پنج صدم درصد افزايش در قيمت معادل هفده سنت به ارزش نوزده دلار و هفتاد و نه سنت در هر اونس خريد و فروش مي شود.

 هر اونس پلاتين  نيز به قيمت يکهزار و چهارصد و بيست و سه دلار و نود و نه يک سنت خريد و فروش مي شود که در مقايسه با روز گذشته يک دلار و شصت و هفت سنت افزايش داشته است.
انتهاي پيام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، نفت ، طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار