مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران;
نشريه المانيتور در مقاله اي به قلم "بيژن خواجه پور" مدير موسسه آتيه اينترنشنال مستقر در وين نوشت: تحريم هاي غرب به جاي اينکه مانع پيشرفت ايران شود، موجب شده است تا صادرات غيرنفتي ايران متحول شود و ايران به موفقيت بزرگي در بخش صادرات دست يابد.
لقمان الفيلي سفير جديد عراق در واشنگتن از آمادگي كشورش براي نقش آفريني مفيد در مناسبات ايران وآمريكا خبر داد.
خبرگزاري "آسوشيتدپرس" امروز جزئياتي از مسائل مطرح شده در جريان بازجويي هاي اوليه از "محمد مرسي" رييس جمهور مخلوع مصر را فاش ساخته است.
جماعت اخوان المسلمين مصر شمار قربانيان تيراندازي به سوي تظاهرکنندگان در ميدان رابعه العدويه قاهره را 200 کشته اعلام کرد.
نيروهاي ارتش و پليس مصر تلاش شبانه گروهي از هواداران اخوان المسلمين را براي حمله به سفارت عربستان در قاهره ناکام گذاشتند.
يک مقام عالي وزارت خزانه داري امريکا به منظور مذاکره درباره اجراي قطعنامه هاي مربوط به برنامه هسته اي ايران و کره شمالي، هفته آينده به چهار کشور آسيايي سفر خواهد کرد.
منابع آگاه ايراني در مصاحبه با روزنامه الجزيره عربستان از تغيير چارچوب مذاكرات هسته اي ايران وگروه 1+5 در دوره رياست جمهوري دكتر حسن روحاني خبر دادند.
جين پساكي سخنگوي وزارت امورخارجه آمريكا از ابراز آمادگي اين كشور براي مذاكره مستقيم با ايران خبر داد.
خانم "جوانا مازیباکو" با 119 سال سن به عنوان پیرترین انسان دنیا معرفی شد.
منابع آگاه از مخالفت محمد مرسي رئيس جمهورمخلوع مصر با ديدار با هيئت حقوقدانان اين كشور خبر دادند.
منابع خبري از استعفاي"سالم لبيض" قريب الوقوع وزير آموزش وپرورش تونس خبر دادند.
تدابير امنيتي در نجف اشرف افزايش يافته است.
منابع رسمي در فلسطين اشغالي خبر دادند تل آويو در تازه ترين تصميم آمار اسرايي را که قرار است با آغاز مذاکرات سازش آزاد کند از 84 نفر به 104 نفر افزايش داده است.
دستکم 139 تن در درگيريهاي مصر کشته شدند.
"محمد ابراهيم" وزير کشور مصر در کنفرانس مطبوعاتي اعلام کرد محمد مرسي رئيس جمهور مخلوع مصر احتمال دارد به زندان طره منتقل شود.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار