بچه هاي كوچك در برنامه هاي زنده ي تلويزيوني اجراي خود را محك مي زنند.

حامد زحمتكش يكي از مجريان برنامه "گل آموز" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: سري جديد برنامه گل آموز اين مكان را براي بچه ها فراهم مي كند تا بتوانند خود را محك زده و به نوعي اجراي يك برنامه زنده را در قالب نمايش خلاق به تصوير بكشند.

وي اظهار داشت: يكي از ويژگي هاي سري جديد برنامه گل آموز اين است كه بچه ها تمرين و مهارت هاي آموزشي را توسط كارگردان هنري فرا مي گيرند.

زحمتكش افزود: در زمان پخش اين برنامه از مخاطبان (بچه ها) مي خواهيم تا با فرستادن تصاويري در زمينه اجرا بتوانند استعدادهاي خود را در اين زمينه شكوفا كنند.

همچنين بچه ها يك دوره كوتاهي را توسط كارگردان هنري تمرين وآموزش ديده كه به مرور استعداد آن ها در برنامه تقويت و نمايان مي شود.

وي در ادامه افزود: حسن ديگر برنامه "گل آموز" اين است كه بچه ها همانند برنامه هاي تلويزيوني ديگر منفعل نبوده و صرفا نقش يك تماشاچي را برعهده ندارند.

وي گفت: بچه ها در اين برنامه به نوعي سرمايه هايي براي رسانه محسوب مي شوند كه بتوانيم نيروهاي جديد را (مجريان جديد) از طريق كسب آموزش، در صد خطاهاي آن ها را نسبت به افراد ديگر پايين بياوريم.

وي در پاسخ به سؤال اينكه نقش عمو و خاله هاي برنامه "گل آموز" به چه صورت بوده، بيان كرد: من به همراه سارا روستاپور تهيه كننده و مجري برنامه به عنوان مربي، بازيگر نقش بسزايي در كار هدايت و كمك به بچه ها را داريم.

وي در ادامه گفت: در برنامه "گل آموز" بچه ها صرفا تماشاچي نبوده بلكه به نوعي برگزار كننده و اجرا كننده بخش هاي بيشتري از برنامه هستند كه اين تفاوت نسبت به ساير برنامه هاي گروه كودك به شمار مي رود.

بنابراين اين امر براي بچه ها به نوعي پرورش دهنده استعدادها و توانايي آن ها و نيز تربيت نيروي انساني براي اجراي برنامه ها است.

وي در مورد استقبال مخاطبان از برنامه "گل آموز" ابراز نمود: اين برنامه باعث استقبال مخاطبان بسياري شده چرا كه در سري جديد برنامه "گل آموز" كه حدود 3 هفته اي از پخش آن مي گذرد زير 10 الي 12 هزار پيامك نداريم./ي2
برچسب ها: گل آموز ، مجری ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا حيدري
۱۷:۰۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
فقط می ماند یک سوال : چگونه باید در برنامه شما شرکت کرد؟
وآيا من كه در شهر دور از تهرانم مي تونم شركت كنم
وچرا جواب نمي دهيد
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا حيدري
۱۶:۰۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
فقط می ماند یک سوال : چگونه باید در برنامه شما شرکت کرد؟
وآيا من كه در شهر دور از تهرانم مي تونم شركت كنم
Iran (Islamic Republic of)
مائده مقدم
۱۵:۵۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
سلام این برنامه واقعا جزاب ودیدنی است .

فقط می ماند یک سوال : چگونه باید در برنامه شما شرکت کرد؟
آخرین اخبار