يک کارشناس مسائل هسته‌اي گفت: مسئله هسته‌اي ما شفاف است و هيچ مشکلي ندارد، بنابراين روزهاي بسيار خوبي در انتظار پرونده هسته‌اي ایران بوده و لذا بازرسي از تاسيسات ما منعي ندارد.

"عليرضا داوري" در گفتگو  با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، در مورد اظهارات جديد آژانس بين‌المللي انرژي اتمي براي بازرسي بيشتر از تاسيسات هسته‌اي ايران گفت: در مذاکرات و گفتگوها درباره مسائل هسته‌اي ايران اعتمادسازي‌هايي صورت گرفته که نشان از عدم تخلف ما در مسائل هسته‌اي دارد.

داوري با بيان اينکه بازرسي آژانس از تاسيسات ايران ايراد ندارد، تصريح کرد: در اساسنامه آژانس مکان‌هاي مورد بازرسي تعريف شده اما بعضي نکات در چارچوب منافع ملي اين اجازه را نمي‌دهد.

وي در ادامه اظهار داشت: رسانه‌هاي غربي به دنبال جنجال هستند تا با طرح موضوع بازرسي‌ها فضا را ملتهب کرده و ايران را برانگيخته کنند و عکس‌العمل آن را بسنجند.

داوري افزود: رسانه‌هاي غربي با فضاسازي مي‌خواهند مواضع مثبت ما در قبال آژانس بين‌المللي انرژي اتمي را  مورد تخريب قرار دهند.

اين کارشناس مسائل هسته‌اي تاکيد کرد: مسئله هسته‌اي ما شفاف است و هيچ مشکلي ندارد، بنابراين روزهاي بسيار خوبي در انتظار پرونده هسته‌اي ایران است و بازرسي از تاسيسات ما منعي ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آژانس ، ایران ، هسته ای ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار