مسوول کمیته دارت هیأت انجمن های ورزشی خراسان رضوی گفت: مشهد میزبان مرحله اول رقابتهای آزاد دارت قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در بخش آقایان و بانوان خواهد بود.


 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، مسعود قاسمی با اعلام این مطلب اظهار داشت: این رقابتها در بخش بانوان روز 31 مرداد و در بخش آقایان در روز اول شهریور ماه در محل سالن دارت سرزمین بازیهای پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد برگزار خواهد شد که پیش بینی می شود حدود 200 ورزشکار از سراسر کشور در آن شرکت کنند.

وی با اشاره به انجام تمرینات مستمر دارت بازان خراسان رضوی از حدود یک ماه قبل، عنوان کرد: آقایان و بانوان دارت باز استان به ترتیب در روزهای زوج و فرد هفته در مجموعه ورزشی کارگران مشهد تمرینات مستمر خود را برای تکرار عنوان قهرمانی سال گذشته پیگیری می کنند.

مسوول کمیته دارت هیأت انجمن های ورزشی خراسان رضوی گفت: برگزاری رقابتهای آزاد دارت قهرمانی کشور در مشهد فرصت خوبی برای حضور بیشتر دارت بازان استان در مسابقاتی با این سطح مهیا می کند.

قاسمی یادآور شد: تمامی علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این رقابتها به دفتر هیأت انجمن های ورزشی خراسان رضوی واقع در مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد و یا سایت dartrazavi.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است پس از انجام مرحله پایانی رقابتهای قهرمانی کشور 4 نفر برتر به اردوی تیم ملی در سال آینده دعوت خواهند شد، همچنین 16 نفر برتر بانوان و 32 نفر برتر آقایان نیز مجوز حضور در جام برترین های کشور را کسب خواهند یافت./ب‌

برچسب ها: دارت ، قهرمانی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.