رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از کسب رتبه چهارم تیم ملی ایران در المپیاد جهانی مهارت 2013 در بین 54 کشور جهان خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، پرند گفت: مسابقات جهانی مهارت از سال 1950 در دنیا آغاز شده و هر 2 سال یک بار در یکی از کشورهای عضو این مسابقات با حضور بیش از 60 کشور دنیا برگزار می‌شود.
وی افزود: ملی کارآموزان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با شرکت در چهل و دومین دوره مسابقات جهانی مهارت در لایپزیک آلمان موفق به کسب دو مدال نقره، یک مدال برنز و 8 دیپلم و در نتیجه تیم ملی مهارت ایران توانست رتبه چهارم این مسابقات را از آن خود کند.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تیم گفت:‌ کسب رتبه دوم در رشته‌های رباتیک و جواهرسازی و رتبه سوم رشته طراحی وب و همچنین 8 دیپلم افتخار در رشته‌های مکاترونیک، طراحی مهندسی مکانیک CAD الکترونیک، جوشکاری، راهکارهای تجاری در نرم‌افزار، فناوری اتومبیل و مدیریت سیستم‌های تحت شبکه و فناوری طراحی گرافیک از توفیقات تیم مهارت آموختگان جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات بود.
پرند با بیان اینکه کشور ایران با 11 نفر رقابت‌کننده در 11 رشته در چهل و دومین دوره مسابقات جهانی مهارت در لایپزیک آلمان با حضور 65 کشور جهان شرکت کرده بود، تصریح کرد: ایران تنها کشوری بود که تمام اعضای تیم شرکت کننده‌اش موفق به دریافت مدال در این دوره از مسابقات شدند./س
برچسب ها: المپیاد ، چهارم ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.