معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: با امضای قرارداد میان جهاد دانشگاهی و وزارت نفت ساخت 14 دکل حفاری در خشکی توسط جهاد دانشگاهی انجام می شود.

علیرضا زجاجی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر جهاد دانشگاهی دارای 12 پژوهشکده و 3 پژوهشگاه است که پژوهشگاه رویان مهمترین پژوهشگاه جهاد دانشگاهی محسوب می شود که در زمینه های سلول های بنیادی و مسائل مربوط به نازایی و.... فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 43 واحد جهاد دانشگاهی در استان های سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند ادامه داد: جهاد دانشگاهی در زمینه خدمات فنی و مهندسی فعالیت های متنوعی انجام می دهد از جمله ساخت سه دکل حفاری که در گذشته با امضای قراردادی آغاز شد که تاکنون دو دکل ساخته شده به وزارت مربوطه تحویل داده شد و انشاء الله یکی دیگر از آنها نیز در حال تحویل است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی با اشاره به امضای قرارداد با وزارت نفت نیز اظهار داشت: همچنین در حال حاضر جهاد دانشگاهی متولی ساخت 14 دکل حفاری در خشکی طی انعقاد قرارداد با وزارت نفت است.

وی با اشاره به مجتمع 80 هکتاری جهاد دانشگاهی در کیلومتر 10 جاده کرج به قزوین خاطرنشان کرد: در این مجتمع سه پروژه شبکه برق، گیاهان دارویی، و توسعه فناوری شیمیایی دایر است که در آنها کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در امور مختلف فنی و مهندسی در حال انجام است./ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار