معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي از بازديد دانشجويان از طرح‌ها و پروژه‌هاي در حال ساخت كشور توسط مركز گردشگري جهاد دانشگاهي خبر داد.

عليرضا زجاجي معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي در گفتگو با خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران با اشاره به مركز گردشگري جهاد دانشگاهي با اعلام اين خبر افزود: در مركز گردشگري دانشجويان از طرح‌ها، پروژه‌ها، كارخانجات، پالايشگاه‌ها بازديد مي‌كنند كه هشتمين دوره بازديدها اخيرا آغاز شده است و در دوره پاياني بازديد دانشجويان از سد و مخزن در پارس جنوبي (عسلويه) بوده است.

وي ادامه داد: بيشترين روز فعاليت مركز گردشگري جهاد دانشگاهي مربوط به روزهاي ابتدايي ورود به دانشگاه يعني ترم اول دانشجويان است كه دانشجويان با توجه به رشته تحصيلي از مراكز صنعتي و طرح‌هاي در حال احداث كشور بازديد مي‌كنند.

معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي با اشاره به مركز دانشجويان نخبه جوان ادامه داد: در مركز دانشجويان نخبه جوان از اين نخبگان حمايت مي‌شود و امكانات لازم در اختيار آن‌ها قرار مي‌گيرد.

به گفته معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي بخش دانشگاه و علوم قرآن در بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم بر عهده جهاد دانشگاهي است./ع2

برچسب ها: دانشگاه ، جهاد ، نخبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار