"ليندا گرادشتاين" در مقاله اي تحت عنوان "رژيم صهيونيستي جنگي اطلاعاتي را عليه جنبش حزب الله لبنان آغاز کرده است" که در روزنامه صهيونيستي "جروزالم پست" منتشر شده است به تلاش تازه ارتش رژيم صهيونيستي در ارايه تبليغات منفي عليه جنبش "حزب الله" لبنان اشاره مي کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه جروزالم پست، نويسنده با اشاره به جنگ رواني رژيم صهيونيستي عليه جنبش "حزب الله" لبنان مي افزايد "اگر در چند روز اخير به سايت ارتش رژيم صهيونيستي سري زده باشيد متوجه تبليغات منفي آن نهاد نظامي عليه جنبش حزب الله لبنان شده باشيدک. در اين سايت لوگويي مشکي و قرمز از جنبش حزب الله لبنان گذاشته شده و در زير آن شعارهايي عليه رهبران و اعضاي آن نوشته شده است. همچنين در گزارش ها و فيلم هاي قرار داده شده در اين سايت نيز تبليغات منفي اي نسبت به جمهوري اسلامي ايران و جنبش "حزب الله" بيان شده است. همچنين در ادامه اين تبليغات لينکي در سايت ارتش رژيم صهيونيستي قرار داده شده است که مطالبي را در مورد جنگ صهيونيست ها عليه لبنان در سال 2006 ميلادي بيان کرده است. 

همچنين بخشي نيز به مناسبت هفتمين سالگرد جنگ 34 روزه ارتش رژيم صهيونيستي عليه جنبش "حزب الله" لبنان قرار داده شده است. اين نبرد در نهايت با ميانجي کري سازمان ملل متحد و اعلام آتش بس از سوي سازمان به پايان رسيد. تبليغات منفي عليه جنبش "حزب الله" لبنان امروز بيش از هر زمان ديگري در سايت ارتش رژيم صهيونيستي به چشم مي خورد." 

نويسنده اين مطلب در ادامه مي افزايد که سايت ارتش رژيم صهيونيستي به افزايش قدرت جنبش "حزب الله" براي تجاوز عليه رژيم صهيونيستي اذعان کرده و در اين باره افزوده است "هفت سال پس از تجاوز صهيونيست ها عليه جنبش "حزب الله" لبنان توانايي و قابليت آن جنبش براي تجاوز عليه آن رژيم بيش از پيش افزايش يافته است.

اين سايت همچنين به حجم بالاي موشک هاي اسکادي که جنبش حزب الله لبنان در اختيار دارد اذعان کرده است. در سال 2009 ميلادي، يک گزارش امنيتي ارتش رژيم صهيونيستي نشان داد که جنبش حزب الله لبنان در حدود هزار تجهيزات نظامي در سرتاسر جنوب لبنان مستقر کرده است.
اين سايت همچنين اذعان کرده است که جنبش حزب الله لبنان تهديدي عمده عليه موجوديت رژيم صهيونيستي محسوب مي شود. سايت ارتش رژيم صهيونيستي همچنين اظهار داشته که جنبش حزب الله لبنان اکنون بيش از هر زمان ديگري و بيش از سال 2006 ميلادي قادر است تا اهداف رژيم صهيونيستي را هدف حملات خود قرار دهد." 

نويسنده در ادامه به نقل از يکي از روزنامه نگاران لبناني اشاره مي کند که اقدام اخير ارتش رژيم صهيونيستي در راستاي جنگ رواني عليه جنبش حزب الله لبنان صورت مي گيرد و در اين باره مي افزايد "فريد شديد" روزنامه نگار لبناني در اين باره معتقد است که اطلاعات منتشر شده از سوي سايت ارتش رژيم صهيونيستي از سوي هر فرد ديگري قابل انتشار است و محتويات تازه اي را در بر ندارد بلکه تنها با هدف "جنگ رواني" عليه جنبش "حزب الله" لبنان منتشر شده است." 

تحليلگر روزنامه صهيونيستي "جروزالم پست" در ادامه مي افزايد "اطلاعات موجود در سايت ارتش رژيم صهيوينستي نشان مي دهد که ارتش آن رژيم سعي دارد تا براي تبليغات منفي عليه جنبش "حزب الله" لبنان از رسانه هاي ارتباط جمعي و همگاني براي جنگ رواني عليه جنبش حزب الله لبنان استفاده نمايد.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار