رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: اردبیل باید بین 10 استان برتر توسعه‌یافته کشور باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کمال‌الدین پیرمؤذن اظهار داشت: دولت باید نگاه جدی به تأمین نیازهای اساسی مردم به ویژه غذا و دارو داشته باشد.

وی به بدهی‌های دستگاه‌های اجرایی به پیمانکاران و همچنین وضعیت نامناسب مراکز بیمارستانی اشاره کرد و افزود: همه این مشکلات، نارسایی‌ها و دغدغه‌ها ناشی از بی‌توجهی‌ها به برقراری آرامش اقتصادی در جامعه و امنیت معیشت و تأمین شغل است که گاه آسیب‌های متعددی را به دنبال داشته و گرفتاری‌ها را چندین برابر کرده است.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به اقدام مجلس در ممانعت و جلوگیری از برداشت دولت از ذخیره ارزی اشاره کرد و ادامه داد: اگر این ممانعت و محدودیت صورت نمی‌گرفت امروز رقمی در صندوق ذخیره ارزی باقی نمی‌ماند.

پیرمؤذن اصل 48 قانون اساسی را با موضوع نفی تبعیض میان استان‌ها مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: بارها در صحن علنی مجلس شجاعانه و با درک عمیق مسئولیت خود در این باب به رئیس جمهور و مسئولان تذکر دادم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با انتقاد از کنار گذاشته شدن نیروهای شایسته بومی به دلایل گوناگون و ضعف صاحب‌منصبان در حوزه‌های مختلف اضافه کرد: همین عوامل سبب شده تا استان اردبیل جز استان‌های کمتر توسعه یافته باشد و در رتبه بیست و سوم استان‌های توسعه یافته قرار گیرد در حالی که براساس چشم‌انداز باید جایگاه ما بین 10 استان برتر باشد.

پیرمؤذن در ادامه بیان کرد: امیدواریم دولت آینده با اعتدال و تعاملی که در پیش می‌گیرد و جلوگیری از هرگونه افراطی‌گری و تفریط بتواند حرکتی در خور و شایسته در پیشبرد اهداف و امور انجام دهد و کشورمان را در مسیر توسعه و ترقی واقعی سوق دهد/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.