وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از غلامعلی حداد عادل به عنوان مردی سخت کوش و فعال در امور مختلف یاد کرد و گفت: خدمات وی به جامعه در پست های مختلف همراه با تقوی و تدبیر بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سید محمد حسینی روز شنبه در مراسم نکوداشت شخصیت علمی و فرهنگی حداد عادل ضمن تشکر از دست اندرکاران برپایی این مراسم گفت: برگزاری مراسم تکریم برای انسان های پر تلاش و فعال امری ضروری و لازم است.  
وی یادآور شد: سال گذشته در نمایشگاه بین المللی قرآن به هنگام رونمایی از ترجمه قرآن حداد عادل مراسم تکریم مختصری برگزار شد که کافی نبود و لذا امروز در سطح گسترده تری این آیین برگزار شد.  
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: برگزاری این مراسم تقدیر و تجلیل، پاسخی به یاوه گویی های رسانه های معاند و همچنین افرادی است که در روزگاری با نظام همراهی می کردند و امروز مطرود مردم آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی هستند و علیه شخصیتی چون حداد عادل در این زمان موضع می گرفتند.  
حسینی گفت: در جلساتی همچون شورای عالی انقلاب فرهنگی که در خدمت حداد عادل بوده ایم؛ احاطه و اشراف او به مسائل فرهنگی، هنری و ادبی را شاهدیم.  
وزیر ارشاد به پست های مختلف حداد از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در تمام پست ها خدمات ارزشمندی را از او شاهد بوده ایم.  
رییس شورای فرهنگ عمومی با اشاره به حضور حداد عادل در عرصه سیاست نیز گفت: اگر او در میدان سیاست هم وارد شد؛ دلیلش حسب وظیفه و ضرورتی بوده که وی نسبت به نظام ، جامعه و کشور احساس کرده است.  
وزیر ارشاد با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: در شرایطی که در آن دوران برخی افراد نظرات دو پهلو داده و یا سکوت اختیار می کردند؛ حداد برای صیانت از ارزش های انقلاب در مقابل هجمه ها خود را سپر قرار داد.  
وی در خاتمه گفت: حداد عادل در مواضعی که در مناظره ها و تبلیغات ریاست جمهوری اتخاذ کرد؛ حاکی از خلوص نیت او بود.  
نکوداشت شخصیت غلامعلی حداد عادل روز شنبه با حضور جمعی از شخصیت های کشوری، لشکری، فرهنگی و هنری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از سفیران کشورهای خارجی در حوزه هنری در حال برگزاری است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.