باحضور وزیر ارشاد؛ دهمین جشنواره بسم‌الله آغاز به کار کرد دهمین دوره جشنواره بین المللی بسم‌الله با حضور" سید محمد حسینی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گالری موسسه اکو آغاز به کار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایشگاه آثار مسابقه دهمین جشنواره بسم‌الله از روز جمعه در فرهنگسرای نیاوران به روی دیوار رفت. 
امسال در سه نقطه شهر تهران، نمایشگاه آثار منتخب این رویداد هنری برپا خواهد شد که در نخستین قدم آثار بر‌تر این جشنواره در موسسه فرهنگی هنری اکو با حضور هنرمندانی از کشورهای عضو این سازمان و نیز شرکت‌کنندگان در جشنواره بسم‌الله به نمایش درآمد. 
علاوه بر این، نمایشگاهی از آثار خوشنویسی، گرافیک و تصویرسازی ۳۱ تیرماه برای ۱۰ روز در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و پس از آن در ۱۳ مردادماه همزمان با تحلیف رییس جمهوری منتخب این آثار روی دیوارهای مجلس شورای اسلامی نصب می‌شود. 
«سید محمد حسینی» وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی و «حسین عارف» رییس پاکستانی موسسه اکو دراین مراسم حضور داشتند. 
بیش از شش هزار و ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره بسم الله ارسال شده بود که از این تعداد بیش از یکهزار و ۳۰۰ اثر متعلق به هنرمندانی از هشت کشور از جمله پاکستان، ترکیه، بوسنی، افغانستان، اردن و چین است. 
دهمین جشنواره هنری بسم‌الله در سه رشته گرافیک، خوشنویسی و تصویرسازی ماه رمضان امسال همزمان با برگزاری دومین حراج هنرهای قرآنی و خوشنویسی در تهران برگزار شده و طی آن ۴۰ اثر خوشنویسی و ۸۰ تابلو لوگو تایپ به معرض نمایش گذاشته شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار