شرکتهای صنعتی خالص سازان زنجان به عنوان واحدهای صنایع معدنی نمونه کشورانتخاب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان - مدیر روابط عمومی گروه شرکت های صنعتی خالص سازان گفت: شرکت خالص سازان روی زنجان و شرکت شمش روی میهن از گروه شرکت های صنعتی خالص سازان به عنوان واحدهای صنایع معدنی نمونه کشور انتخاب شدند

کریمی افزود: حضور پر رنگ گروه شرکتهای صنعتی خالص سازان زنجان در مراسم تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه کشور، بار دیگر نشان از شایستگی ها و توانمندیهای این گروه صنعتی داشت.

وی ادامه داد:این شرکت همواره به عنوان یکی از پر آوازه ترین واحدهای صنایع معدنی کشور، با کسب افتخارات متعدد و حضور موثر در عرصه های ملی و بین المللی، توانسته است یک الگوی موفق در زمینه صنعت کشور ارائه دهد و مورد تجلیل و تقدیر مسئولان و فعالان این عرصه قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی گروه شرکت های صنعتی خالص سازان، تصریح کرد:شرکت صنایع خالص سازان روی زنجان که در سال 1388 نیز به عنوان واحد صنایع معدنی نمونه کشور انتخاب شده بود و امسال برای دومین بار توانست به این افتخار نائل شود.

وی خاطر نشان کرد:شرکت شمش روی میهن با مدیر عاملی سعید مرادلو که با ظرفیت تولید شمش روی به میزان سالانه 5هزار 650تن فعالیت می کند نیز شایشتگی خود را نشان داد و در اولین سال فعالیتش توانست عنوان واحد صنایع معدنی نمونه کشور را کسب کند که این افتخارات، دال بر کار آمدی و توان مدیریتی گروه شرکتهای صنعتی خالص سازان است./س

 

برچسب ها: صنعتی ، معدنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.