مرکز تحقیقات برق و الکترونیک دانش پژوه به منظور تحقیقاتی مراکز علمی، دانشگاه و صنعتی با برخورداری از مجموعه مدیریتی توانمند و به کارگیری نیروهای کار آزموده دانشگاهی در جهت انجام پروژه های تحقیقاتی علمی راه اندازی می شود.

 مهندس مرتضی بهادری، عضو انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران و رئیس مرکز تحقیقات برق و الکترونیک دانش پژوه در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  هدف از راه اندازی این مرکز انجام تحقیقات و جمع آوری اطلاعات و  نشر اطلاعات پژوهشی و تجزیه و تحلیل پروژه های داخلی و خارجی علمی و اجرای پروژه های تحقیقاتی و برگزاری دوره های آموزشی و برگزاری آزمونها است.

وی افزود: مهمترین وظایف این مرکز شامل تحقیق و بررسی روش های انجام پروژه های تحقیقاتی، مطالعاتی و آموزشی، بررسی امکانات داخلی، بین المللی با توجه به اوضاع و احوال اقتصادی، فنی و اجتماعی کشور، برگزاری کنفرانس ها و سمینارهای علمی و آموزشی ،انتشار مجلات علمی، آموزشی و پژوهشی،تجزیه و تحلیل چگونگی وضعیت آموزشی در جامعه مهندسین و شناخت عوامل موثر در بهبود سطح علمی اعضای انجمن مهندسی برق و الکترونیک کشور است.

بهادری تصریح کرد: اعضا بر هیئت مدیره انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران ، اساتید دانشگاه ، مدیران صنعت برق و سازندگان تجهیزات صنعت برق و اعضا این مرکز پژوهشی را تشکیل می دهند.

وی ابراز امیدواری کرد: مرکز تحقیقات برق و الکترونیک دانش پژوه با همکاری جامعه علمی کشور در آینده ای نزدیک راه اندازی شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.