استان زنجان ظرفیت‏ های قابل توجهی در بخش معادن دارد.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، استاندار زنجان  در مراسم تجلیل از فعالان صنعتی و معدنی استان زنجان، گفت : امروز بسیاری از ظرفیت صنایع این استان، خالی است و در صورت فعال سازی آن می توان زمینه رشد روز افزون اقتصاد استان را فراهم کرد.

 رئوفی‏ نژاد با تاکید بر اینکه فشارهای اقتصادی و تحریم‏ها با هدف فلج کردن جمهوری اسلامی ایران برنامه‏ ریزی و اجرا شده است، افزود: این تحریم‏ها علاوه‏ بر اینکه  نتوانست تاثیر سوء بر اقتصاد کشور ما داشته باشد بلکه کشور در بسیاری از شاخص‏ ها نیز پیشرفت کرده است.

 وی  با اشاره به اینکه تحریم هایی که سال گذشته علیه نظام اسلامی اعمال شد، سختی های بسیاری را بر صنایع و واحدهای تولیدی کشور تحمیل کرد ادامه داد: با وجود تمام این مشکلات ایجاد شده از سوی دشمنان، گام های بلندی در کشور برای وضعیت موجود برداشته شد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه صنایع سرب و روی استان زنجان در حال حاضر با 40 درصد ظرفیت خود فعالیت می‏ کنند، اضافه کرد: این در حالی است که 70 درصد از صادرات استان به این بخش تعلق دارد.

 رئوفی‏ نژاد با بیان اینکه استان زنجان به عنوان نخستین استان در زمینه بهبود فضای کسب و کار در کشور شناخته شده است، خاطر نشان کرد: استان زنجان ظرفیت‏های  زیادی در بخش معادن دارد و امیدواریم شاهد برداشتن گام‏های بلندی در راستای استفاده از همه ظرفیتهای  استان باشیم/س.

 

 

برچسب ها: زنجان ، ظرفیت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.