رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طرح نظارتي ويژه ماه مبارك رمضان در سراسر استان بطور همزمان و هماهنگ به منظور كنترل و نظارت بيشتر بر وضعيت بازار اجرا شده و اميدواريم مردم همچون سنوات گذشته ياريگر اين سازمان در مبارزه با گران فروشي وكنترل قيمت ها باشند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبكه اطلاع رساني توليد وتجارت ايران (شاتا)؛ «عباس تابش» با اعلام اين خبر، افزود : بيش از 160 بازرس طرح تشديد و 250 ناظر افتخاري در مقاطع صبح و بعد از ظهر و به مدت يكماه به رصد روزانه قيمت ها ونظارت بر بازار خواهند پرداخت.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در ادامه يادآور شد: :  در ايام منتهي به ماه مبارك رمضان، تقاضا براي خريد برخي از كالاها نظير موادغذايي به ويژه اقلام لبني، پروتئيني، ميوه و سبزيجات روغن و برنج، خرما و شيرينيهاي مرسوم اين ماه افزايش مي يابد و لزوم بازرسي و نظارت بر قيمت، تامين، توزيع و ارائه به موقع كالا و خدمات در اين ايام براي جلوگيري از هرگونه كمبود و افزايش غيرمنطقي قيمتها و بروز تخلفات احتمالي از سوي اين قبيل واحدها ضروري است.

وي افزود: سامانه 124 و سيستم پيامگير 3000124 سازمان صنعت،معدن وتجارت به طور مستمر در تمام ساعات شبانه روز آماده دريافت گزارشات و تخلفات صنفي است.

تابش در ادامه گفت: در راستاي تنظيم بازار  ايام منتهي به  ماه مبارك رمضان توزيع مرغ منجمد با قيمت 5 هزار و200تومان براي مصرف كننده در سطح خرده‌فروشي آغاز شده است.

وي تصريح كرد : توزيع  يك هزار تن مرغ منجمد در استان شروع شده است و اين روند تا پايان ماه مبارك رمضان تداوم خواهد داشت.

به گفته تابش ؛ طي روزهاي آينده پيش بيني مي شود ميزان 1500 تن مرغ منجمد ديگر نيز از محل ذخيره كشوري جذب و از طريق شبكه هاي توزيع در اختيار شهروندان قرار گيرد.

تابش با اشاره به اينكه ميانگين مصرف روزانه استان بوشهر بين 35 تا 50 تن مي باشد، ادامه داد:  درحال حاضر توزيع از طريق شبكه هاي منتخب انجام مي شود و در صورت  لزوم  از ظرفيت واحدهاي صنفي كه امكانات وظرفيتهاي لازم را داشته باشند نيز استفاده خواهد شد.

وي خاطر نشان كرد: توزيع مرغ منجمد مربوط به كل استان مي‌باشد و در تمامي شهرستان ها مرغ منجمد با همين قيمت عرضه مي شود.

تابش افزود: طرح تشديد نظارت‌ها بر واحدهاي عرضه كننده  مرغ، خواربار فروشي ها ، عرضه كنندگان مواد لبني و پروتئيني و غذايي پرمصرف  نيز  آغاز شده  و در حال حاضر پايگاه هاي  ثابت و سيار، كار نظارت و بازرسي در سطح شهر بوشهر و ساير شهرستان ها را به طور منظم و با جديت انجام مي‌دهند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نظارت ، بازار ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار