استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجازه نمی‌دهیم که هیچ دستگاهی در پارک جنگلی یاسوج تصرف غیر قانونی داشته باشد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید حسین صابری صبح امروز در نشستی مربوط به پارک جنگلی یاسوج که تقریبا بیشتر مسئولان مرتبط با تصرفات پارک جنگلی یاسوج در آن حضور نداشتند، اظهار کرد: برخی مسئولان شاید در این ساعت از کار خواب مانده باشند که امیدواریم از این خواب غفلت بیدار شوند.

استاندار در این جلسه که تنها با حضور چهار تا پنج نفر از ابتدا شروع به کار کرد، ابراز داشت: متأسفم که برخی مدیران در این استان به جای این که خودشان بیایند و حق و حقوق دستگاهشان را بگیرند دیگران وظیفه آن‌ها را انجام می‌دهند.

صابری با بیان این‌که انسان گاهی اوقات دلش به حال این استان می‌سوزد، عنوان کرد: مدیرانی که با جدیت باید به دنبال وظایف قانونی خود باشند و بیت‌المال را محافظت کنند خواسته و یا ناخواسته از این وظیفه مهم خود غفلت کرده و باید دیگران پی‌گیر این مسائل باشند.

وی پارک جنگلی یاسوج را مربوط به همه مردم استان و البته کشور دانست و گفت: اجازه نمی‌دهیم اداره یا دستگاهی بخواهد به حریم این پارک تجاوز کند و همه از ادارات گرفته تا اشخاص حقیقی در برابر قانون یکسان هستند.

مدیر ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام منابع طبیعی با کشیدن حصار برای جلوگیری از تصرفات و تجاوز به جنگل را خوب و کارساز دانست و گفت: واگذاری‌هایی هم صورت گرفته که ما به دنبال پرونده آن‌ها هستیم و برخی دستگاه‌ها چند روز است که رفته‌اند پرونده‌ها را بیاورند و به هر دلیل هنوز نیامده‌اند.

صابری با بیان این‌که تا مشخص شدن تکلیف این پرونده‌ها شهرداری حق دادن مجوز ساخت و ساز را در محدوده این پارک ندارد، تصریح کرد: گردشگری هم اگر می‌خواهد تغییراتی در پارک برای رفاه حال گردشگران انجام دهد لازم است طرح مصوب خود را به کارگروه گردشگری بیاورد و سپس اقدام کند./ج1

برچسب ها: یاسوج ، قانون ، حصار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.