اوضاع در مقابل کاخ رياست جمهوري مصر آرام است و به جز تعدادي تحصن کننده از وجود افراد ديگر در آنجا خبري نيست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني العربيه، دينا سالم خبرنگار اين شبکه در قاهره  در گفتگويي از مقابل کاخ رياست جمهوري مصر گفت: اوضاع در اينجا فعلا آرام و خيابان ها خلوت است. شمار زيادي از افراد که ديروز و ديشب در اينجا تجمع کرده بودند در ساعات اوليه صبح پراکنده شدند و فقط کساني که تصميم به تحصن گرفته اند در داخل خيمه هاي برپا شده در مقابل کاخ باقي مانده اند. 

وي ادامه داد: در اطراف کاخ رياست جمهوري به جز تعدادي نظافتچي از عابران و تظاهرکنندگان خبري نيست. افراد باقي مانده در اينجا براي مدت نامشخصي دست به تحصن زده اند و براي آنها اهميتي ندارد که ماه مبارک رمضان در راه است و تصميم دارند تا زماني که رئيس جمهور به خواسته هاي آنها پاسخ دهد در اينجا به تحصن خود ادامه دهند. 

خبرنگار العربيه گفت: بيشتر تحصن کنندگان که با آنها گفتگو کرديم معتقدند حضور تظاهرکنندگان در اينجا به گستردگي ديشب نخواهد بود. هر چند انتظار مي رود تعدادي تظاهرکننده به اينجا بيايند اما گمان نمي رود به اندازه ديشب باشد با اين حال از مردم درخواست شده است در تظاهرات ميليوني فردا شرکت کنند در نتيجه احتمال مي رود فردا شاهد حضور گسترده تر افراد در اينجا باشيم. 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار