نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، رفع مشکلات سرمایه گذاری برای افزایش اشتغال پایدار را ضروری دانست.

سید سعید زمانیان دهکردی، در نشست شورای اداری شهرستان بن با تجلیل از حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خردادماه گفت: مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران برنده واقعی این انتخابات بودند.
وی، با تشکر از کاندیداهای دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در حضور در صحنه و فراهم کردن زمینه خلق حماسه افزود: در این انتخابات، قانونگرایی عینیت بیشتری داشت و مردم، کاندیداها و هواداران آنان نیز به رعایت قانون توجه ویژه ای داشتند.
زمانیان دهکردی، هچنین با تاکید بر لزوم تحقق حماسه اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری در سال جاری اظهار داشت: مردم ایران حماسه سیاسی را خلق کردند و خلق حماسه اقتصادی بیش از همه به همت مسئولان سه قوه بستگی دارد.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم استقرار اداره های شهرستانی در شهرستان های تازه تاسیس گفت: هنگامی که ارتقاء ساختار اداری یک بخش و تشکیل یک شهرستان از سوی هیات دولت تصویب و ابلاغ می شود، دستگاه های اجرایی نیز باید نمایندگی اداره های خود را در این شهرستانن مستقر کنند.
وی، با بیان عملکرد نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس در موضوع نظارت بر انتخابات شوراها افزود: چند کاندیدا که در دادگاه های صالح محکوم شده بودند نیز در این انتخابات نامزد شده بودند که با توجه به مستندات موجود، این افراد رد صلاحیت شدند.
زمانیان دهکردی، با تاکید بر اینکه در موضوع نظارت بر انتخابات و بررسی صلاحیت نامزدها، رضای خداوند و نص قانون مورد توجه قرار گرفت اظهار داشت: نباید با فرافکنی و قانون شکنی، کار مجریان، ناظران و بازرسان انتخابات زیر سوال برود.
مرکز شهرستان بن، در فاصله 25 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.