دبیر کانون‌های ادبی روشندلان کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: کانون ادبی کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با فعالیت‌ها و رویکردهایی که در سال‌های اخیر داشته، توانسته رتبه دوم کشوری را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / احد پیشگر در مراسم افتتاح کانون ادبی روشندلان کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اظهار داشت: ما با حداقل امکانات و اعتبارات اما با تکیه بر توان جوانان و نوجوانان توانستیم این رتبه را به دست آوریم و یک فضای متفاوتی را در حوزه شعر و ادب به وجود آوریم.

وی با یادآوری اینکه ما در چارچوب اساسنامه در کنار هم باید در توسعه و رونق گرفتن کانون ادبی روشندلان کتابخانه‌های عمومی فعالیتی رو به جلو و مثبت داشته باشیم، تصریح کرد: محور اصلی این فعالیت‌ها وجود روشندلان مستعد، توانمند و دارای قوه و قدرت خلاقانه است که حرکت آنها می‌تواند یک جهش واقعی را در حوزه شعر و ادب و هنر فراهم آورد.

دبیر کانون‌های ادبی روشندلان کتابخانه‌های عمومی استان به سنگینی این مسئولیت و ضرورت همکاری دستگاه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: برای اینکه بتوان یک اثر مناسب و در شأن نویسندگان و هنرمندان عرصه ادب و هنر خلق کرد نیاز به یک همراهی و همسویی اهداف و برنامه‌ها دارد که در این دو دهه گذشته ما در قالب کانون‌های ادبی استان و شهرستان سعی کردیم با جذب جوانان و نیروهای علاقمند در این عرصه موفق عمل کرده و رو به جلو گام برداریم.

پیشگر پیشنهاد کرد با همت و همراهی کانون روشندلان استان اردبیل یک اثر جامع از آثار روشندلان اعم از شعر، جملات، الفاظ ادبی و خلاقانه گردآوری شود تا علاقمندان در این حوزه بتوانند از این اثر جامع بهره بگیرند.

وی همچنین پیشنهاد کرد به صورت ماهانه جلسات شهرستانی و هر دو هفته یک بار در کانون‌ها نشست‌های بررسی و تحلیل آثار تولید شده مورد توجه و ارزیابی قرار گیرد تا نقاط مثبت تقویت و نقاط ضعف برطرف شود/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.