این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت :تلویزیون ایران با برخورداری از اینکه اخبار و برنامه های آن بر پایه مردم سالاری و زیر سایه ولایت فقیه است از برد بین المللی خوبی برخوردار است .

رسول نجفیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :من به عنوان یک هنرمند کاملا بانقش تاثیرگذاری رسانه ملی بر جامعه آشنا هستم و تلویزیون می تواند مسیر درسشت را برای مردم به ویژه قشر جوان با ساخت برنامه های مختلف مشخص کند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :جامعه ما نیاز دارد که با مشکلات و کمبود ها برای جلوگیری از ورود به آسیب های اجتماعی آشنا شوند و لی این آسیب شناسی باید طوری حساب شده صورت گیرد که جنبه های دیگر را زیر سئوال نبرد .

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به برد برون مرزی رسانه ملی در دنیا اضافه کرد :تلویزیون ایران در دنیا رسانه ای است که اخبار و برنامه های آن بر پایه مردم سالاری و زیر سایه ولایت فقیه است و برخورداری برنامه های مختلف آن مانند اخبار و فیلم و سریال و غیره از این خصوصیت برا ی ایرانیان مقیم خارج از کشور از جذابیت های فراوانی برخوردار است.

نجفیان در خاتمه با تاکید بر اینکه تلویزیون ایران از بردی بین المللی برخوردار است و مقابله دشمنان با قطع کانال های برون مرزی ایران مهر تاییدی بر این گفته است ایرانیان خارج از کشور مستری پرو پا قرص شبکه های ایرانی هستند و باید با برنامه ریزی بهتر این بستر را حفظ کرد/س .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.