رئیس اداره گاز منطقه غرب اصفهان گفت: بهایی که مشترکان در ازای مصرف آن می پردازند، ارزش واقعی این ماده نیست بلکه فقط مربوط به هزینه جابجایی و انتقال آن است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ احمدی با اشاره به اهمیت و ارزش گاز طبیعی در سبد انرژی خانوارها، اظهار داشت: این ماده استراتژیک و ارزشمند نقش اساسی در توسعه رفاه عمومی، اقتصاد و تولید کشور دارد.

وی ادامه داد: در واقع بهایی که مشترکان در ازای مصرف آن می پردازند، ارزش واقعی این ماده نیست بلکه فقط هزینه جابجایی و انتقال آن است.

رئیس اداره گازمنطقه غرب اصفهان پیشنهاد فروش گاز با استفاده از کارت در مراکز سوخت رسانی همانند بنزین ارائه کرد و افزود: با این روش از دریافت پول نقد توسط این مراکز جلوگیری شده و به طور مستقیم  به حساب شرکت واریز می شود.
 
وی تصریح کرد: با استفاده از کارت نیز صاحبان مراکز سوخت رسانی CNG، که در واقع واسطه های فروش هستند، ملزم می شوند برای هزینه خدمات خود به شرکت گاز مراجعه کنند.
 
احمدی با اشاره به اینکه طرح مکانیزه کردن اطلاعات مشترکان در اداره گاز منطقه غرب اجرایی شده است، تاکید کرد: در حال حاضر تمام کارت های اشتراک مشترکان این منطقه که اطلاعات آنها را در برمی گیرد، در این اداره به صورت مکانیزه بایگانی شده که در موقع لزوم با سرعت بالایی قابل بازیابی و استفاده است.

وی بیان داشت: ما باید تمامی فرایندهای خدماتی از قبیل دریافت و ثبت خرابی کنتور، تبدیل وضعیت، تغییر کاربری ها، بازرسی ها، اشتراک پذیری و...را الکترونیکی کنیم تا علاوه بر افزایش سرعت خدمات میزان خطاهای انسانی را نیز کاهش دهیم. 

رئیس اداره گاز منطقه غرب اصفهان تصریح کرد: هنوز فرآیند اشتراک پذیری همانند گذشته انجام می شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: گاز ، بورس ، سوخت ، بها ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار