عضو کار گروه اجرایی دوره های مدرسی و معرفت افزایی دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد: دبیرخانه هیات اجرایی جذب استاد اقدام به برگزاری چهارمین نشست دانش افزایی در مورخ 9 تیر ماه سال جاری کرده است.

دکتر علوی عضو کار گروه اجرایی دوره های مدرسی و معرفت افزایی اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران  گفت: چهارمین نشست دانش افزایی با عنوان روش و مدیریت تدریس از تاریخ 9 تیر سال جاری به مدت 2 روز در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

وی در خصوص اهداف برگزاری این نشست گفت: شورای انقلاب فرهنگی با تصویب آئین نامه در خصوص دوره های معرفت افزایی و دانش افزایی اساتید در دانشگاه در جهت تقویت دوره های بنیادی معرفتی و توانمندی های مدرس کرده است.

عضو گروه اجرایی دوره های مدرسی و معرفت افزایی دانشگاه علامه اقدام این دانشگاه در خصوص برگزاری این دوره ها افزود گفت: در این راستا دانشگاه علامه به عنوان بزرگترین دانشگاه علوم انسانی کشور و به روز بودن نظریه های علمی در این حوزه اقدام به برگزاری دوره های در سطح اساتید ملی و بین المللی کرده است.

علوی با به راه اندازی کارگاه های مهارتی در این خصوص اشاره کرد و تصریح کرد: کارگاه هایی در جهت توانمندی سازی مهارت تدریس روشی ارزشیابی روش تحقیق مدل های آزمونی و مباحث اساتید هیئت علمی راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین در پایان به ظرفیت کارگاه ها اشاره کرد: این کارگاه ها مهارت افزایی با ظرفیت 2 کارگاه تخصصی کاربردی بالغ بر دوره 100 نفره راه اندازی می شود./ع2
برچسب ها: دانش ، اساتید ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار