کارگاه‌های دوره‌‌های مقدماتی و تکمیلی همایش تئاتر کاربردی حوزه هنری ویژه تهران صبح امروز با حضور داود کیانیان و علی اکبر علیزاد برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبنرگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، کارگاه‌های دوره‌‌های مقدماتی و تکمیلی همایش تئاتر کاربردی حوزه هنری ویژه تهران از اول تا 18 تیرماه در تماشاخانه‌ها و پلاتوهای حوزه هنری آغاز به کار کرده و صبح امروز شنبه اول تیر کارگاه های داود کیانیان و علی اکبر علیزاد برگزار شد.
کیانیان با بیان این که در این کارگاه ها به روش تعاملی آموزش داده می شود، اظهار کرد: در مدارس کشورمان معلم تنها سخن می گوید و دانش آموزان در کلاس تعامل ندارند که ما با این روش مخالفیم.
وی ادامه داد: در دوران مدرسه فضا به گونه ای بود که نمی توانستم نظرم را بگویم و گاهی که سوالی داشتم از ترس معلم و این که مسخره شوم آن را مطرح نمی کردم و اگر بعدها تئاتر کار نمی کردم افسرده می شدم و شاید از افسردگی می مردم، اما کار در تئاتر و نمایشنامه نویسی باعث شد بتوانم حرف هایم را بازگو کنم.
این کارگردان تئاتر و نمایشنامه نویس با اشاره به این که نمایش و تئاتر هنری همگانی است، افزود: این کلاس ها برای رسیدنمان به گرایش های دلخواه تشکیل شده و تمام علوم می تواند در کار تئاتر به ما کمک کند.
گفتنی است برنامه‌های همایش تئاتر کاربردی در دو نوبت صبح (از ساعت 9 تا 12) و عصر (از ساعت 14 تا 17) در تماشاخانه‌ها و پلاتوهای حوزه هنری- به نشانی خیابان استاد ‌نجات‌الهی (ویلا)، خیابان سمیه، نرسیده به تقاطع حافظ برگزار می‌شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار