تكرار موقعيت‌هاي مختلف و بازي‌هاي زباني در اپيزود نمايش و همچنين امكان قرار گرفتن در شرايط متنوع فضاي نمايش را ابزورد كرده است.

شبنم فرشادجو از بازيگران نمايش "كلمه، سكوت، كلمه" كه قرار است به كارگرداني مائده طهماسبي شهريور ماه به صحنه رود، در رابطه با نقشي كه در اين اثر برعهده دارد به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:‌ اين نمايش سه اپيزود مجزا دارد كه دراماتورژي و با هم ميكس شده است.

وي افزود: من به همراه امير حسين رستمي در اپيزود سوم و در كافي شاپ حضور داريم كه از نظر زماني موقعيت‌هاي مختلفي براي اين دو كاراكتر بوجود مي‌آيد و اين موقعيت‌ها دوباره به اول برمي‌گردد و پس از آن از نو به شكل ديگري تكرار مي‌شود.

فرشادجو تصريح كرد:‌ اين تكرار فضاي نمايش را به نوعي ابزورد مي‌كند كه من به آن علاقه زيادي دارم.

اين بازيگر تصريح كرد: اين سه اپيزود به نوعي به هم زنجير شده‌اند و تمام چالش‌ها بر اساس "كلام"‌ است اين متن مي‌خواهد بگويد كه كلمه و موقعيت با انسان چه مي‌كند و اگر جاي كلمه‌ها عوض شود چه اتفاقي مي‌افتد.

فرشادجو بيان كرد: در اپيزودي كه من حضور دارم فضايي حاكم است كه احتمالات مختلف پيش مي‌آيد و با موقعيت‌هاي متنوع روبرو هستيم كه از لحظه شروع تا پايان جزئيات از اهميت برخوردار  هستند.

وي ادامه داد: تكرار در اين موقعيت‌ها و فضاي ابزوردي كه دارد باعث مي‌شود تا تماشاگر هر طور كه مي خواهد آن را تحليل كند و به امتحان امكانات مختلف بپردازد.

فرشاد جو در رابطه با تجربه بازي اين نقش خاطرنشان كرد: به دليل بازي كلامي نمايشنامه، حفظ كردن آن به نوعي سخت است و جواب هايي كه در ديالوگ‌ها بصورت متقابل وجود دارد بسيار به هم نزديك است./ي2

برچسب ها: فرشادجو ، بازیگر ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار