هيئت انتخاب بخش بين الملل بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران معرفي شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبري بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران، مينو فرشچي، شهاب الدين عادل و مجيد شيخ انصاري آثار رسيده به بخش مسابقه بين الملل اين جشنواره را بازبيني و از اين بين، فيلمهاي بخش مسابقه را انتخاب مي كنند.

در ادامه اين گزارش آمده است، مينو فرشچي فارغ التحصيل تئاتر از دانشكده هنرهاي دراماتيك و گرافيك از كالج سانتامونيكا كاليفرينااست. وي فعاليت حرفه اي را به عنوان فيلمنامه نويس همزمان با تحصيل در رشته فيلمنامه نويسي در مركز اسلامي آموزش فيلمسازي آغاز و پس از فارغ التحصيلي به فعاليت در تلويزيون پرداخت. فرشچي داور بخش فيلمنامه و فيلم چندين جشنواره بوده و كارگاه هاي تخصصي بسياري در اين زمينه در سراسر كشور برگزار كرده است. از فيلمنامه هاي او مي توان به ازدواج به سبك ايراني، كاغذبي خط و شوكران اشاره كرد.

همچنين دكتر شهاب الدين عادل  داراي دكتراي پژوهش هنر در گرايش هنرهاي نمايشي است و در حال حاضر رئيس دانشكده سينما تئاتر دانشگاه هنر است. وي عضو هيئت علمي گروه سينما و عضو هيئت موسس انجمن عكاسان سينماي ايران نيز است.

مجيد شيخ انصاري كارشناس ارشد رشته كارگرداني سينما؛ عضو هيئت علمي دانشكده سينما تئاتر دانشگاه هنر است و علاوه بر تدريس كارگرداني فيلمنامه نويسي ونقد فيلم در دانشكده سينما تئاتر مديريت گروه سينما را نيز برعهده دارد. وي در كشور انگلستان مشغول تحصيل و تحقق در رشته فيلمسازي حرفه اي با گرايش جلوه هاي بصري ديجيتال و شخصيت هاي مجازي براي دريافت PHD است.

هاشم ميرزاخاني دبير بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران طي احكام جداگانه اي از اين افراد جهت انتخاب آثار دعوت به عمل آورده كه در احكام صادره آمده است:

استاد گرانقدر، هنرمند  گرامي
احتراماً  ، نظر به تخصص، تجربه و تعهد جنابعالي از شما   به عنوان يكي از اعضاي هيئت انتخاب  بخش بين الملل "بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران" دعوت به عمل مي آيد.
اميد است با حضور ارزشمند جنابعالي و تجارب مفيدي كه در اين زمينه داريد، شاهد انتخاب آثار ارزشمند در زمينه كيفي و محتوا در اين بخش از جشنواره  باشيم

هاشم ميرزاخاني -  دبير بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران-تيرماه 1391
 در پايان اين گزارش آمده است با توجه به تعداد آثار رسيده اين گروه از 17 تيرماه كاربازبيني آثاررا آغاز كرده اند.

بيست و نهمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران از 10 تا 16 مهرماه توسط انجمن سينماي جوانان ايران به دبيري "هاشم ميرزاخاني" برگزار خواهد شد./ي2

برچسب ها: هیئت ، انتخاب ، جشنواره ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار