عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به نشست گروه موسوم به دوستان سوريه در قطر گفت: موفقيت‌هاي ميداني دولت بشار اسد سبب شده معارضين سوري قافيه را ببازند و به دنبال چاره‌جويي باشند.

"ابراهيم آقامحمدي" نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاري نشست گروه موسوم به دوستان سوريه در قطر گفت: آمريكا، غرب و مرتجعين عرب دو سال است كه با ملت سوريه از روي كينه و دشمني در آمده‌اند و تمام هدفشان نيز اين است كه اين ملت مقاوم در برابر زياده‌خواهي‌هاي رژيم اشغالگر قدس را به زانو درآورده و ويران كنند.

وي در ادامه افزود: اگر ملتي پشتوانه دولتش نباشد قطع به يقين اين دولت نمي‌تواند دوام بياورد ولو اينكه در واكنش‌ها و اعتراضات غيرخشونت‌آميز، چه برسد به اينكه دست به سلاح ببرند لذا اين موضوع نشان مي‌دهد ملت سوريه از هويت خويش دفاع مي‌كنند و دولت سوريه مورد حمايت اين ملت است.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به نشست گروه موسوم به دوستان سوريه در قطر اظهار داشت: موفقيت‌هاي ميداني دولت بشار اسد سبب شده معارضين سوري قافيه را ببازند و به دنبال چاره‌جويي باشند.

آقامحمدي با اشاره به حضور معارضين وارداتي در سوريه گفت: غرب با  واردكردن معارضين و گروه‌هاي تروريستي خارجي در كشور سوريه دقيقا همان كاري را كردند كه در فلسطين اتفاق افتاد، در ماجراي فلسطين هم نظام استكبار با وارد كردن ملتي جعلي به خاك فلسطين رژيم صهيونيستي را تشكيل دادند، اينجا هم معارضين جعلي را با نام ملت سوريه ايجاد كردند تا اسرائيل ديگري را در منطقه در جهت حمايت از منافع رژيم اشغالگر قدس تاسيس كنند.

وي تصريح كرد: با توجه به اينكه مسئله سوريه به سرنوشت كل دنيا گره خورده است قطع به يقين ملت سوريه پيروز اين جنگ نابرابر خواهد بود.

انتهاي پيام/
  
برچسب ها: فلسطین ، قطر ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار