عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به برگزاري نشست دوستان سوريه در تهران گفت: تلاشها براي حل بحراني که سوريه حدود 2 سال است با آن دست و پنچه نرم مي‌کند، تنها از طريق مذاکرات سياسي نتيجه‌بخش خواهد بود.

"عباس‌علي منصور آراني" نماينده مردم آران و بيدگل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نشست دوستان سوريه که اوايل خردادماه در تهران برگزار مي‌شود، گفت: جمهوري اسلامي ايران همواره بر اين مهم تاکيد داشته که بحران سوريه بايد از طريق راه‌حل‌هاي سياسي و ديپلماتيک بررسي شود.

وي در ادامه افزود: تلاشها براي حل بحراني که کشور سوريه حدود 2 سال است با آن دست و پنچه نرم مي‌کند، تنها از طريق مذاکرات سياسي نتيجه‌بخش خواهد بود و به نظر مي‌آيد اين مشکل در کوتاه مدت يا ميان‌مدت حل نخواهد شد.

نماينده آران و بيدگل در پايان خاطر نشان کرد: اگر گفتگوهاي عقلاني در خصوص حل بحران سوريه شکل گيرد بسياري از مشکلاتي که اين کشور با آن مواجه است، مرتفع خواهد شد.

گفتني است نشست دوستان سوريه هشتم خردادماه سال جاري با حضور تعداد زیادی از کشورهاي منطقه که خواستار حل بحران سوريه هستند، در تهران برگزار شود.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار