نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت منتخب نگاه ویژه‌ای به قم داشته باشد، گفت: شورای شهر دوره چهارم پیگیری طرح‌های عمرانی را از مهم‌ترین وظایف خود بداند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به اینکه شاهد رشد تکاملی شوراها در هر دوره هستیم، اظهار داشت: شورای شهر آینده قم باید وحدت و همدلی داشته باشند و با نمایندگان مجلس و مسئولان استان با تعامل رفتار کنند.
وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر جدید باید ارزش فرصت خدمت در شورای شهر جدید را بدانند، تصریح کرد: شورای شهر جایی برای سیاسی‌کاری و حاشیه‌سازی نیست و باید در این محل به مردم خدمت کرد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه تمام استان را شورای شهر دوره چهارم باید با قدرت پیگیری کند، اضافه کرد: به حل مشکلات ترافیکی استان، پیگیری طرح‌های عمرانی و ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی در دوره جدید باید توجه ویژه‌ای صورت گیرد.
امیرآبادی فراهانی با تاکید بر اینکه در عرصه فرهنگی شورای شهر نقش مهم را ایفا می‌کند، تصریح کرد: ترویج فرهنگ شهروندی، انقلاب و دفاع مقدس از مهم‌ترین رویکردهای فرهنگی دوره جدید باید باشد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف شورای شهر پیگیری سرمایه‌گذاری در شهر است، ابراز داشت: اعضای این شورا باید به دنبال درآمد پایدار برای شهر باشند./س
برچسب ها: قم ، دولت ، نگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.