فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیکی و حسن خلق، در اتوبوس های شهری مناطق 15 گانه اصفهان به شهروندان آموزش داده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ضمن بیان این خبر با بیان اینکه این آموزش ها در قالب کارت های سفر مطالعه انجام می گردد گفت: به منظور سهولت درانجام کارهای روزانه شهروندان همچون استفاده از حمل ونقل عمومی، خدمات بانکی و... فرهنگ سازی استفاده ازخدمات الکترونیکی در دستور کار این دبیرخانه قرار گرفت.

سعید امامی ادامه داد: بر این اساس 12 هزار کارت سفرمطالعه که هر ماه با موضوعی در بیش از 600 دستگاه اتوبوس شهری اصفهان نصب می شود به این موضوع اختصاص داده شد تا با استفاده از داستان های جذاب، فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیکی را ترویج کنیم.

وی، خوش خلقی و خوش رویی افراد در جامعه را یکی از مهمترین عامل موفقیت آنان در انجام کارهای روزانه عنوان و اظهار کرد: در این دوره از کارت های سفر مطالعه با استفاده داستان های کوتاه به این موضوع نیز پرداخته شده است تا شهروندان از مزایای این سنت نیکو آگاهی یابند.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان همچنین یادآورشد همزمان با آموزش شهروندی در اتوبوس های شهری، در ایستگاه های اتوبوس این شهر پوسترهای تبلیغاتی با موضوع شهروند الکترونیک به مدت یک ماه نصب می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره61-34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.