کتاب "غنچه یاس کبود" به زودی از سوی انتشارات کتاب "نیستان" به بازار نشر می آید.

"سید مظفر شجاعی" مدیر اجرایی انتشارات کتاب "نیستان" در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، با معرفی کتابهای چاپ جدید این انتشارات گفت: کتاب "غنچه یاس کبود" نوشته "هادی شریفی" رمانی با موضوع زندگانی حضرت امام حسن مجتبی(ع) است که چاپ اول آن هم اکنون انتشار یافته و در هفته آینده به بازار نشر عرضه می گردد.
وی ادامه داد: این کتاب شامل 182 صفحه با قیمت 9500 تومان از سوی انتشارات کتاب "نیستان" ارائه خواهد شد.
"شجاعی" با معرفی کتاب دیگر چاپ اول از سوی این انتشارات افزود: کتاب دیگر چاپ اول نیز تحت عنوان "سقای دیگر" نوشته "صادق عاشورپور" هم اکنون انتشار یافته و در هفته آینده به بازار نشر ارائه می گردد.
وی با ارائه توضیحاتی بیشتر در رابطه با این کتاب بیان کرد: کتاب "سقای دیگر" نمایشنامه ای با موضوع وقایع مربوط به زندگی حضرت ابوالفضل(ع) در مقطع وقایع عاشورا است و با تعداد صفحات 82 صفحه و قیمت 4500 تومان به مخاطبان خود از سوی انتشارات کتاب "نیستان" ارائه خواهد شد.
مدیر اجرایی انتشارات کتاب "نیستان" با ارائه خبری از کتابهای تجدید چاپی از سوی این انتشارات عنوان کرد: کتابی تحت عنوان "قدیس" نوشته "ابراهیم حسن بیگی"، رمانی با موضوع زندگانی حضرت علی(ع) از زبان یک کشیش مسیحی است که به چاپ دوم رسیده است.
گفتنی است، این کتاب با تعداد صفحات 300 صفحه و قیمت 14 هزار تومان از سوی انتشارات کتاب "نیستان" نشر و به بازار نشر ارائه گردیده است.
وی با اشاره به کتابهای دیگر تجدید چاپی افزود: کتابهای "حاسین نون" با موضوع زندگانی حضرت امام حسن مجتبی(ع) و "فرشته ها قصه ندارند بانو" مجموعه داستان کوتاه به نویسندگی "سید علی شجاعی" است که در حال حاضر به چاپ دوم رسیده و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است، که کتاب "حاسین نون" با 164 صفحه و قیمت 9 هزار تومان و کتاب "فرشته ها قصه ندارند بانو" با 152 صفحه و قیمت 7 هزار تومان از سوی انتشارات کتاب "نیستان" در اختیار مخاطبان خود قرار خواهد گرفت./ص
برچسب ها: کتاب ، ادبیات ، نوشته ، نویسنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار