رئیس سازمان فرهنگی هنری اجتماعی شهرداری تهران گفت: همکاری هماهنگی با مدیریت کلان مترو یک شرط برای تحقق فعالیت ها و دغدغه های فرهنگی شهر محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران خوراکیان در مراسم تودیع و معارفه مدیر فرهنگسرای مترو افزود: ظرفیت های فرهنگی که در مترو وجود دارد برای تمام کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند شناخته شده است و نباید فقط از زاویه استفاده ظرفیت های کلان فرهنگی به آن بنگریم.
وی تصریح کرد: با حضور مدیران فرهنگی بخش زیادی از این دغدغه ها را پاسخ داده ایم .
وی با اشاره به تلاشهای مدیران بخشهای مختلف مترو در فعالیتهای فرهنگی افزود: استفاده از ظرفیت مترو فرصت مناسبی است تا تلاش خود را در یک فضای جدید فراهم شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در  حوزه آموزشی بر روی 220 موضوع کاربردی و حوزه مسائل اجتماعی کارهای محتوایی انجام شده گفت: حدودا 50 عضو هیأت علمی دانشگاه با ما همکاری داشته و بروشورهای این موضوعات تهیه شده است و در آینده از 30 کتاب رونمایی خواهد شد.
وی در ادامه از تلاشهای اسماعیل بیگی مدیر اسبق فرهنگسرای مترو تشکر و قدر دانی کرد و قربانی را به عنوان مدیر جدید به فرهنگسرا معرفی کردند.
وی در پایان از مدیر عامل بهره برداری شرکت مترو خواستند تا هم به فعالیتهای کلان فرهنگی مترو کمک کنند و هم نیازهایی که از فضا دارند را برای آنها محقق کنند.
در پایان مدیر عامل شرکت مترو گفت : تمام توان خود را به کار می گیریم تا کارها به خوبی انجام شود چرا که اینها با هم تضادی ندارند و کشور ما برای کارهای فرهنگی نیاز به همکاری همه بخشها دارد./ف
برچسب ها: مترو ، محتوا ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار