امام جمعه و فرماندار صحنه با صدور بیانیه ای مشترک خواستار حضور گسترده مردم این شهرستان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شدند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

همزمان با ایام فرخنده و مبارک ماه پرفضیلت شعبان و در آستانه خجسته میلاد منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ملت رشید و سرافراز ایران اسلامی در آستانه یک آزمون دینی و میهنی بزرگ قرار گرفته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: انتخابات
۲۴ خرداد ماه در شرایطی برگزار می شود که با توجه به توطئه های آمریکایی، صهیونیستی، تبدیل به یکی از شاخصه های پیچ تاریخی ملت شده است البته رجا واثق داریم که مردم مسلمان و غیور ایران با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اجرای راهبردهای هوشمندانه ایشان بویژه در تحقق حماسه سیاسی که مظهر آن انتخابات است، از این مقطع مهم تاریخی نیز به سربلندی و عزت عبور خواهد کرد.

امام جمعه و فرماندار صحنه تاکید کردند: بنابراین 24 خرداد در حقیقت روز نبرد و پیکار همه جانبه جبهه حق با محوریت ملت مومن ایران با جبهه باطل به محوریت استکبار جهانی و قدرت های سلطه گر و در رأس آنها هیات حاکمه مستکبر آمریکا و سران غاصب و جنایتکار رژیم صهیونیستی می باشد که با تأسی به رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شور و شعور انقلابی ملت همیشه در صحنه ایران یکبار دیگر شاهد تحقق وعده حتمی پروردگار متعال خواهیم بود.

در پایان این بیانیه می افزاید: انشاالله واجدین شرایط شهرستان صحنه به ندای مقام معظم رهبری لبیک می گویند و همگام با دیگر هموطنان به این وظیفه مهم در این شرایط حساس عمل خواهند کرد و با حضوری حماسی و پرشور در پای صندوق های اخذ رای، کوشش کنند فرد اصلح را انتخاب نمایند.

شهرستان صحنه با 76 هزار و 678 نفر جمعیت در انتخابات یازدهمین دوره رییس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دارای 113 حوزه اخذ رأی ثابت و سیار است.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه در سراسر کشور برگزار می شود./س

برچسب ها: کرمانشاه ، دعوت ، جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.