اولترا بوک ها که در واقع نسل بعدی نوت بوک به حساب می آیند، محصولاتی هستند که از نظر ظاهری و سخت افزار شبیه نوت بوک ها می باشند، اما از نظر وزن و ضخامت به تبلت ها نزدیک ترند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، سونی که یکی از تولید کنندگان پیشرو در زمینه محصولات کامپیوتری می باشد، اخیرا به طور رسمی از اولترا بوک 13.3 اینچی خود به نام Vaio Dou13 رونمایی کرده است.

 

این محصول که از فیبر کربن ساخته شده، از وزنی در حدود 1.3 گیلوگرم و ضخامت 0.77 اینچ برخوردار است، اما تفاوت عمده ی آن در نوع باز و بسته شدنش می باشد که حالت Slide و یا سرسره وار دارد و در حالت بسته صفحه نمایش رو به سمت کاربر می باشد، که قابلیت استفاده به صورت تبلت را نیز فراهم می کند.


صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی این اولترابوک از رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل پشتیبانی می کند، دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه سنسور Exmor RS و برنامه ی CamSacanner  در پشت دستگاه قرار گرفته است.


قابل ذکر است که کاربر در بخش پردازنده می تواند پردازنده های اینتل Core i5 و یا Core i7 را انتخاب کند، همچنین قابلیت استفاده تا 8 گیگابایت رم فراهم شده است، این اولترا بوک از ماه June و با قیمت پایه ی 1399 دلار دسترس قرار می گیرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار