رييس پليس پيشگيري پايتخت گفت: روز گذشته در طرح مشترک پليس پيشگيري و پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، 70 توزيع کننده مواد مخدر دستگير شدند.

سرهنگ محسن خانچرلي در گفتگو خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام اين خبر اظهار داشت: در اجراي تدابير رييس پليس پايتخت و بنابر درخواست شهروندان در خصوص برخورد با توزيع کنندگان مواد مخدر و همچنين معتادان ولگرد و بي خانمان، تيم هاي عملياتي پليس پيشگيري و پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اقدام به اجراي اين طرح در قالب طرح امنيت محله محور کردند.
 
وي افزود: طرح مذکور بنابر هماهنگي هاي انجام شده از يک روز قبل در تمام نقاط شهر تهران به اجرا درآمد که طي آن همه ماموران مبارزه با مواد مخدر کلانتري هاي و پايگاه هاي مبارزه با مواد مخدر پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اقدام به بازداشت، دستگيري و جمع آوري توزيع کنندگان مواد مخدر و معتادان بي خانمان در محله هاي مختلف شهر تهران کردند.
 
سرهنگ خانچرلي، ادامه داد: اين طرح تا پاسي از شب  ادامه داشت كه در نتيجه 70 توزيع کننده و معتاد بازداشت و مقادير قابل توجهي مواد مخدر از قبيل: ترياك، حشيش، شيره ترياك، شيشه، كراك، هروئين، گراس، سوخته ترياك و مرفين کشف و ضبط شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.