استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) را گرامیداشت و گفت: جانبازان سروقامتان همیشه جاوید و استوار بر بلندترین قله‌های ایمان و اخلاص هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در پیام کرم رضا پیریایی آمده است: چهارم شعبان المعظم سالروز ولادت آموزگار بزرگ عشق و وفا، امیر ادب، الگوی بی بدیل شجاعت و مردانگی، حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام، به‌نام نامی روز جانباز نامگذاری شده است.
در این پیام خاطرنشان شده است: جانبازان، این سروقامتان همیشه جاوید و استوار بر بلندترین قله‌های ایمان و اخلاص و سند عزت، افتخار و جاودانگی این ملت بزرگ و مردان مردی که با تاسی از بزرگ جانباز حماسه کربلا، ردای پر افتخار جانبازی را بر تن کرد و نامشان را برای همیشه تاریخ، به عنوان گل‌های زیبای گلستان انقلاب اسلامی بر جریده عالم ثبت و جاودانه کردند. شاهدان زنده‌ای که مشیت الهی بر آن شد تا در طی طریق عشق و وصال به معبود، از کاروان شهادت باز مانده تا وجود نورانیشان سفیر هدایت ما در تاریکی و ضلالت باشد.
در پایان این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب فرارسیدن میلاد با سعادت علمدار عرصه ایثار و ولی حماسه‌سازان، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمام جانبازان معزز این اسوه‌های صبر و ایثار به ویژه جانبازان محترم استان مقدس قم تبریک و تهنیت عرض کرده از درگاه ایزد منان سلامتی، بهروزی و شکیبایی همه جانبازان عزیز و خانواده‌های محترمشان را مسئلت دارم./س
برچسب ها: قم ، جانباز ، قله ، ایمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.