فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: اعضای شعب اخذ رأی با تبعیت از سلسله مراتب تعریف شده، از عملکرد سلیقه ای، جزیره ای و فردی اجتناب کنند.

ˈابوالقاسم مهریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: انتخابات عرصه ای خطیر و تعیین کننده سرنوشت کشور و نظام اسلامی است.

وی گفت: از نظر حقوقی مجریان انتخابات باید امانتدار باشند که اگر این گونه شد، حضور پررنگ و گسترده آحاد مردم از اقشار و گروه های مختلف را بیشتر شاهد خواهیم بود.

مهری با اشاره به لزوم رعایت سلسله مراتب در شعب اخذ رأی، افزود: اعضای شعب باید بر اساس نقش تعیین شده حرکت کنند و همگی ملزم به تبعیت از مدیر شعبه خود هستند.

وی تصریح کرد: تکلیف نخست همه عوامل اجرایی انتخابات، رعایت اصل بی طرفی در عمل و گفتار است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه هشدار داد: چنانچه هر یک از اعضای شعب در اقصی نقاط شهرستان به این مقوله اهتمام نداشته باشند، به شدت با آنان برخورد شده و بلافاصله لغو حکم خواهند شد.

وی خواستار به روز رسانی آموزش ها و استفاده از تجربیات ادوار گذشته از سوی تک تک اعضای شعب شد و خاطرنشان کرد: برقراری نظم و انضباط در شعبه، انتقال احساس امنیت خاطر به رأی دهندگان، بالا بردن آستانه تحمل، جلوگیری از شتاب زدگی همراه با مدیریت زمان و تمکین به قانون، تمامی خواست مجموعه حاکمیتی شهرستان از دست اندرکاران امر اجرای انتخابات در منطقه است.

آقای مهری تاکید کرد: دقت در بایدها و بی طرفی در نبایدها، باید در دستور کار فعالان صحنه انتخابات قرار بگیرد تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در منطقه باشیم./س


برچسب ها: شعب ، رای ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.