همزمان با هفته حفظ محیط زیست،اکران عمومی فیلم های کوتاه محیط زیستی در سینما بهمن شهرکرد از سوی حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری، در یک حرکت فرهنگی اقدام به پخش و اکران فیلم های کوتاه با موضوع محیط زیست در سینما بهمن شهرکرد کرده است.
رئیس حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم های کوتاه منتخب جشنواره فیلم سبز در هفته محیط زیست در سینما بهمن شهرکرد اکران می شود.
حجت اله شیروانی افزود: اکران فیلم کوتاه علاوه بر ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست، زمینه دیدن شدن فیلم کوتاه کارگردانان جوان و دلگرمی آنان را فراهم می کند.
وی اظهار داشت: این فیلم ها به مدت 10 دقیقه پیش از اکران عمومی فیلم های سینمای روز ایران برای مخاطبان به نمایش گذاشته می شود.
شیروانی گفت: تاثیر فیلم های محیط زیست در جلب و حمایت مردم از محیط زیست بسیار بالا است و بدون شک هنر هفتم می تواند اثر زیادی بر روی حفاظت بیشتر مردم از محیط زیست بگذارد.‏
رئیس حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری افزود:  هنر در زمینه های دیگر نیز می تواند اثر گذار باشد که حوزه هنری برای رشته های دیگر هنری چون عکاسی، نقاشی و گرافیک برنامه هایی در آینده نزدیک دارد.
وی اظهار داشت: حوزه هنری برای پیشبرد اهداف شعار هفته محیط زیست امسال با همکاری سازمان محیط زیست بهترین آثار کوتاه در زمینه محیط زیست را به مدت یک هفته در سینما بهمن شهرکرد اکران کرده است.
محیط زیست از هجدهم تا بیست و ششم خرداد در سینما بهمن شهرکرد برای علاقه مندان به نمایش در می آید./س
برچسب ها: اکران ، فیلم ، کوتاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.